• De bassist van mijn favoriete band vroeg maandag, terwijl hij een arm om me heen had, of ik een vriendje had. Hij had ook wat op mijn shirt gezet en ik kwam er later achter dat hij ook een hartje op mijn shirt had getekend.
    Wat denken jullie?


    You try so hard not trying to try so hard.

    OEWWHHH, nu worden jullie verliefd en krijgen jullie 6 kindjes die oook gaan zingen! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    OEWWHHH, nu worden jullie verliefd en krijgen jullie 6 kindjes die oook gaan zingen! <3


    Nja, niet allemaal zingen! Beginnen gewoon hun eigen rockband en breken door als 's werelds beste én jongste rockband ;D


    You try so hard not trying to try so hard.

    Go Back To The Zoo, is dat Nederlands? (nerd)

    Heb je 'm al vaker gezien / gesproken?


    It ain't broke, so don't fix it.

    crescendo schreef:
    Go Back To The Zoo, is dat Nederlands? (nerd)
    Heb je 'm al vaker gezien / gesproken?


    De naam is niet Nederlands (nerd) Verder zijn ze wel Nederlands. Alhoewel, de bassist is net als ik een fries.

    Wel vaker gezien en al eens eerder gesproken (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:34 ]


    You try so hard not trying to try so hard.

    I think he likes you (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik weet niet, heb persoonlijk niet zo'n hoge dunk van bandgasten. Die hebben namelijk best een groot ego en de kans is reëel dat hij zulke dingen ook bij andere meiden doet.
    En hoezo ik dit zeg? Omdat een klasgenoot van me - die geregeld met banddudes gedate heeft - me dat heeft verteld. Dus die kan wel oordelen.
    Tuurlijk kun je het erop wagen, but if you have your head up in the sky, keep your feet on the ground :]


    No growth of the heart is ever a waste