• Ik moet vandaag werken, maar ik heb amper geslapen. Elke 10 minuten werd ik wel wakker, vanaf 3 uur ongeveer. Ik was helemaal niet moe, tot half 7, toen werd ik ineens moe, je raad het wel, om 7 uur ging de wekker. ._. Nu ben ik echt moe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Spreek voor jezelf.


    Nikki ga niet lopen zeiken, als je ruzie wilt maken doe dat dan maar direct en gebruik niet daarvoor het forum >.>


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Nikki ga niet lopen zeiken, als je ruzie wilt maken doe dat dan maar direct en gebruik niet daarvoor het forum >.>


    Waarom zeg je zoiets? Ik zoek geen ruzie hoor, jij moet je erbuiten houden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom zeg je zoiets? Ik zoek geen ruzie hoor, jij moet je erbuiten houden.


    omdat jouw reactie op Louisa zo onzinnig was, en als je al niet fijn vindt dat ze reageerd of wat dan ook, reageer niet op haar dan. Maar ik vind dat je niet direct op haar antwoord moet gaan zeiken, heb je bij de rest ook niet gedaan.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    omdat jouw reactie op Louisa zo onzinnig was, en als je al niet fijn vindt dat ze reageerd of wat dan ook, reageer niet op haar dan. Maar ik vind dat je niet direct op haar antwoord moet gaan zeiken, heb je bij de rest ook niet gedaan.


    En dan hoef jij ook niet te komen zeuren erover, ze kan het heus zelf wel als het haar niet aanstaat, ze is toch hard genoeg?
    En misschien omdat ik op de rest niets te zeggen heb?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    En dan hoef jij ook niet te komen zeuren erover, ze kan het heus zelf wel als het haar niet aanstaat, ze is toch hard genoeg?
    En misschien omdat ik op de rest niets te zeggen heb?


    omdat ik ook mijn mening mag zeggen en dat je nu gewoon kinderachtig bezig bent. En als je wilt moddergooien en worstelen enzo, geef het dan op tijd door, lijkt me wel leuk om te kijken.

    En dan is het wel een hele eer dat je op haar wel wat te zeggen hebt dan he ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ruzie om niks..? Anyway, ik denk dat het haar (Assassin) goed recht is om te reageren hoe ze wil?


    ars moriendi

    ik ben om 18:45 36 uur lang wakker, non stop zonder slaap...

    ik had kamp :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    DIRK schreef:
    Ruzie om niks..? Anyway, ik denk dat het haar (Assassin) goed recht is om te reageren hoe ze wil?


    laten we maar zeggen dat er heel wat gedoe er achter zit en dat dit gewoon kinderachtig van haar is ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Aww.. Sterkte .


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Holy crap, like I'm entering a warzone in here O_o
    Eh.. hoi. Meld je ziek :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Holy crap, like I'm entering a warzone in here O_o
    Eh.. hoi. Meld je ziek :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.