• Aan die mensen die aan vriendjespolitiek doen en die jouw mening niet willen aanvaarden. Kijk, ik leg mijn mening vaak op aan andere en probeer de mijne te verdedigen maar, ik weet wanneer er iemand gelijk heeft (ik laat dat neit altijd duidelijk merken) en ik aanvaard dat (dit schrijf ik voor mensen uit een oud topic die vonden dat ik andermans mening niet aanvaarde, maar geloof mij liefjes, dat doe ik wel alleen probeer ik die van mij te verdedigen en ik laat met niet zo maar doen ^^ (dat is eigenlijk best wel een negatieve eigenschap van mij)) Maar kom to the point. Deze mensen gaan dan altijd huilen bij andere en doen altijd zo zielig, man als je, jezelf niet kan verdedigen ga dan ook niet huilen bij een ander. (sorry maar de frustratie's lopen hoog op en het heeft niets met Quizlet te maken hoor). Ook reageren deze dan op alles negatief van wat je zegt en ik heb er echt zo een schijt hekel aan.

    Ken je dat ook?
    Of aan wat hebben jullie een hekel?

    (Sorry als, ik als een bitch over kom, maar de examenstress loopt hoog op en ook problemen thuis enz. ....)

    Edit: OMG nu is ... zo zielig dat ze/ hij niet meer verder wil discussieren xD geweldig
    GET A LIFE ZIELIGE KIP


    Edit 2: Kan je nog zieliger zijn, met dan persoonlijke dingen af te komen en beginnen aan te vallen? Who the f*ck think she is? Ze mag mijn part Ebay is raad plegen hoor. Advertentie: 'Ik zoek een leven'


    Ik zeg nogmaals want ik vind me bitchy klinken, het zijn frustraties mensen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:08 ]

    Ik ben het een beetje met je eens:Y)

    Ik heb en hekel aan mensen die gelijk een hekel aan je hebben terwijl je niks doe. Allen omdat je anders ben(cat).En dan gaan ze je soort van "pesten" (het is niet pesten maar wel irritant >.< )en verkeerdeaandacht aan je gaan geven en dan denk ik echt als je zo'n hekel aan me hebt blijf dan uit mijn beurd scheelt moeite(cat) Of mensen die an mijn spullen zitten daar kan ik niet tegen (behalve vrienden) Vooral als ik iemand niet mag die aan mijn spullen gaat zitten (cat)(slechte eigenschap)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:00 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    Ik ben het een beetje met je eens:Y)

    Ik heb en hekel aan mensen die gelijk een hekel aan je hebben terwijl je niks doe. Allen omdat je anders ben(cat).En dan gaan ze je soort van "pesten" (het is niet pesten maar wel irritant >.<)en verkeerdeaandacht aan je gaan geven en dan denk ik echt als je zo'n hekel aan me hebt blijf dan uit mijn beurd scheelt moeite(cat) Of mensen die an mijn spullen zitten daar kan ik niet tegen (behalve vrienden) Vooral als ik iemand niet mag die aan mijn spullen gaat zitten (cat)(slechte eigenschap)

    Ik ben wel wat een beetje bang dat ik hierboven nogal grof over kom en als een echte bitch, maar eigenlijk ben ik een super lief meisje xD al zeg ik het zelf, het zijn gewoon frustraties die eruit moeten xD

    Huh, waar de fuck gaat dit over?

    Haha, zoiets komt me heel bekend voor. Er is één ding waar ik écht niet tegen kan en dat is onrechtvaardigheid.
    Als een vriendin dan naar me toe komt en zegt dat ze ruzie heeft, luister ik haar verhaal braaf aan. Daarna vragen ze naar mijn mening en die geef ik dan, maar ik ben heel eerlijk. Dat wil zeggen dat ik ook zeg wat mijn vriendin fout heeft gedaan, maar dat wil ze dan niet horen. Dan krijg ik vaak te horen van; 'Wat ben jij nu voor een vriendin? Aan wiens kant sta jij?' en dan zeg ik vaak dat ik een eerlijke vriendin ben en dat ik geen kant kies, maar neutraal sta.
    Zijn ze vaak niet blij mee, pech dan.:'D


    everything, in time

    Hoe denk je dat je op een mening komt? Toch zeker omdat je denkt dat je gelijk hebt? Waarom zou die ineens omslaan?
    Ik snap je punt, maar ik vind het erg subjectief eerlijk gezegd, hoewel je uiteindelijk ook wel door begon te krijgen hoe het werkt, niet?

    Waar ik een hekel aan heb? Heb je even?;)
    Slecht Nederlands, vooral door dyslecten. Autisten, dyslecten en andere vormen van zelfmedelijders, niet erg om daar een hekel aan te hebben aangezien ze toch al zo vol zelfmedelijden kunnen zitten.
    Weeaboo's, iedereen begrijpt toch wel dat ze niet extreem gezond zijn.

    Ik vind jullie wel aardig hoor, daar niet van.

    Pinkpop schreef:
    Huh, waar de fuck gaat dit over?

    Over een zielig meisje ^^. Die zo zielig is dat ze alles gaat klikken tegen de mods (gaat over een spelletje, niet Q) en ze is dus zo zielig dat ze omdat ik mijn mening zeg en dat niet overstemd met de hare ze mij dus gaat klikken bij de mods.

    vezz schreef:
    (...)
    Over een zielig meisje ^^. Die zo zielig is dat ze alles gaat klikken tegen de mods (gaat over een spelletje, niet Q) en ze is dus zo zielig dat ze omdat ik mijn mening zeg en dat niet overstemd met de hare ze mij dus gaat klikken bij de mods.


    aahh, ik vroeg me ook al af waar het over ging. ;}


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    ik snap wat je bedoeld het gebeurd bij me zus (Desilio) ik zou nu een hele verhaal willen tikken maar daar ben ik gewoon te moe voor(krul)


    Shoganai i ne~

    Omentherise schreef:
    Hoe denk je dat je op een mening komt? Toch zeker omdat je denkt dat je gelijk hebt? Waarom zou die ineens omslaan?
    Ik snap je punt, maar ik vind het erg subjectief eerlijk gezegd, hoewel je uiteindelijk ook wel door begon te krijgen hoe het werkt, niet?

    Waar ik een hekel aan heb? Heb je even?;)
    Slecht Nederlands, vooral door dyslecten. Autisten, dyslecten en andere vormen van zelfmedelijders, niet erg om daar een hekel aan te hebben aangezien ze toch al zo vol zelfmedelijden kunnen zitten.
    Weeaboo's, iedereen begrijpt toch wel dat ze niet extreem gezond zijn.

    Ik vind jullie wel aardig hoor, daar niet van.
    Ik ben het gedeeltelijk met je eens :P


    Life is hard and then we die

    En ik heb zo'n hekel aan die zeik-topics die er over gemaakt worden, terwijl de topic-makers zelf best weten dat het topic geen ene fuck helpt :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:07 ]


    Let it come and let it be

    Edit: OMG nu is ... zo zielig dat ze/ hij niet meer verder wil discussieren xD geweldig
    GET A LIFE ZIELIGE KIP

    Neuh, dat is niet zielig wat jij nu zegt? Nee, nee, héél stoer, héél sterk. Good Job (Y)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Neuh, dat is niet zielig wat jij nu zegt? Nee, nee, héél stoer, héél sterk. Good Job (Y)

    Wat bedoel je daar nu weer mee? Dat ik zielig ben door zo iets te zeggen? Kijk ik maak een topic om mijn frustratie's uit te werken. Zielig? Nee!

    vezz schreef:
    (...)
    Wat bedoel je daar nu weer mee? Dat ik zielig ben door zo iets te zeggen? Kijk ik maak een topic om mijn frustratie's uit te werken. Zielig? Nee!

    Breng het dan op een normale manier.
    'Over een zielig meisje ^^. Die zo zielig is dat ze alles gaat klikken tegen de mods (gaat over een spelletje, niet Q) en ze is dus zo zielig dat ze omdat ik mijn mening zeg en dat niet overstemd met de hare ze mij dus gaat klikken bij de mods.'

    Act like a real bitch, just ignore and say she's not worth it.
    Wat jij doet heeft geen enkel nut, en dan vervolgens te gaan zeggen in het hoofdbericht 'Ja ze reageert niet meer, zielige kip'
    Alles wat ik er uit op maak, is dat zíj de verstandige is geweest, die er mee op gehouden is. Daarbij, weet bijna niemand wat er aan de hand is, en móéten we jou nu wel volgen, omdat niemand het begrijpt. Zelfs met die vage reactie van jou, kom je nog geen stap verder.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Breng het dan op een normale manier.
    'Over een zielig meisje ^^. Die zo zielig is dat ze alles gaat klikken tegen de mods (gaat over een spelletje, niet Q) en ze is dus zo zielig dat ze omdat ik mijn mening zeg en dat niet overstemd met de hare ze mij dus gaat klikken bij de mods.'

    Act like a real bitch, just ignore and say she's not worth it.
    Wat jij doet heeft geen enkel nut, en dan vervolgens te gaan zeggen in het hoofdbericht 'Ja ze reageert niet meer, zielige kip'
    Alles wat ik er uit op maak, is dat zíj de verstandige is geweest, die er mee op gehouden is. Daarbij, weet bijna niemand wat er aan de hand is, en móéten we jou nu wel volgen, omdat niemand het begrijpt. Zelfs met die vage reactie van jou, kom je nog geen stap verder.

    Ach het is het eig ook niet waard xD. Ze is uiteindelijk toch niet gestopt en heeft me lopen uitschelden xD. Ik had gezegd dat ik ging stoppen en dat ik gezegd had dat ik haar neit wou kwetsten (en nu ik er over na denk heb ik dat ook helemaal niet gedaan maar kom). HEt is nogal moeilijk uit te leggen.

    "Sorry als, ik als een bitch over kom, maar de examenstress loopt hoog op en ook problemen thuis enz. ..."
    Ik ook!! Welkom bij de club(cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt