• ja want ik krijg het niet in me kop >.< ik schrijf het op en ik luister al muziek weet iemand nog meer dingen D:


    Shoganai i ne~

    Nee, moet zelf ook nog leren. (nerd)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Het luidop herhalen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Meer schrijven :') Of laat iemand je overhoren (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als ik een vak zoals geschiedenis moet leren, leer ik luidop en vertel ik mijn hele cursus. Zo leg je linken en bij mij werkt het :')


    Never run out of reasons to smile...

    Muziek luisteren ondertussen is ook niet zo'n puik plan.
    Eerst even rustig zitten en even je hoofd leeggooien, dan het boek pakken en het begrip lezen. Desnoods kan je nog allemaal trucs toepassen die niet nodig zijn zolang je kunt onthouden wat ik hier net heb gezegd.

    Zeg alles hardop in een andere vorm. Bij mij werkt het altijd om het in de Twilight-vorm te doen, bijv.: 'Edward de Grote was boos op Jacob II, omdat...'
    Maak het gewoon leuk om te leren =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het tegen je kast vertellen, dat helpt (geloof me, ik heb ervaring)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Quizlet uitzetten.. Echt, das een afleidingsfactor, niet normaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Juist géén muziek opzetten en alles van computer, gsm, ipod, .. wegleggen.
    En ik schrijf alles op in een samenvatting met leuke kleurtjes zodat het nog iets leuk blijft.
    Succes! :Y)


    Let the Night embrace you

    Eileen ik ben de Hele middag bezig met Frans en Levensbeschouwing en jij kan geen 1 sec concentreren(cat)? Tip Muziek UIT Boeken pakken en naar beneden bij de tafel leren in de stilte(nu is het alleen niet zo rustig) en geloof me de hele middag was het stil -.- zo stil dat ik allen me zelf kon horen:Y).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rechtop zitten, raam openzetten voor frisse lucht, kauwgom kauwen om meer zuurstof naar de hersenen te suren en zet die muziek uit! dat werkt niet bevorderend!


    Get outta my head!

    Je moet tegen jezelf praten.
    Ja klinkt raar maar het werkt.
    Je moet gewoon de uitleg hardop tegen jezelf vertellen.

    Veel eten


    If we had not a soul, music would have created it.

    C18 schreef:
    Quizlet uitzetten.. Echt, das een afleidingsfactor, niet normaal.


    I'm short