• Sluit maar

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 21:24 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is maar je doet inderdaat niet echt aardig tegen die B. Je bent boos omdat zij jouw negeert maar jij doet dat zelf ook,dat douwen had je beter niet kunnen doen.
    Ga gewoon een keer rond de tafel zitten en praat het uit of breek met haar


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wil je het in alinea's zetten, ben niet zo goed in lange stukken achter elkaar lezen hihihi. :Y)


    SLOAN.

    Ja, ik denk inderdaad dat het wel slim is om gewoon met haar te gaan praten. Hoe moeilijk dat dan ook is. Maar weet je ook wat de reden is dat je andere 2 vriendinnen je zo negeren? Behalve dan dat je teveel zou 'zeuren?'


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    nja, ik kan wel begrijpen dat ze het lullig vinden als je haar duwt..
    mischien moet je ook laten merken dat je het goed wilt maken met haar? zo komt dat niet echt over.. mischien moet je haar eens bellen of naar haar toe gaan om het uit te praten. val dan niet gelijk aan, maar probeer ook haar mening te begrijpen. succes!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    nja, ik kan wel begrijpen dat ze het lullig vinden als je haar duwt..
    mischien moet je ook laten merken dat je het goed wilt maken met haar? zo komt dat niet echt over.. mischien moet je haar eens bellen of naar haar toe gaan om het uit te praten. val dan niet gelijk aan, maar probeer ook haar mening te begrijpen. succes!


    En als ze het een half jaar geleden of zo niet goed wilde maken, betekent het niet dat ze dat nu nog steeds niet wil. Probeer gewoon nog een keer met haar te praten?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eh, jij bent de gene dat kut tegen haar begon te doen, als ik het zo lees. Je wilt niet naast haar zitten, je duwt haar en je wordt boos als zij iets zegt of met je (ook haar) vriendinnen praat?
    Praat gewoon eens met B over heel de situatie. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    StJimmy schreef:
    Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is maar je doet inderdaat niet echt aardig tegen die B. Je bent boos omdat zij jouw negeert maar jij doet dat zelf ook,dat douwen had je beter niet kunnen doen.
    Ga gewoon een keer rond de tafel zitten en praat het uit of breek met haar

    Zij heeft dinge tegen mij gezegt die niet echt leuk zijn, zij heeft mij echt heel erg gekwetst, en ik heb daarvoor sorry moeten zeggen. Zij heeft nooit sorry gezegd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké.
    1. Die klasgenoten moeten zich met hun eigen zaken bemoeien, hoe goed ze het ook bedoelen.
    2. Die vriendinnen A en S horen überhaupt geen partij te kiezen, daar moet je maar 's goed mee en over praten.
    3. Met B kan je ook maar beter praten. Die koude oorlog is toch ook niks? Schrijf voor mijn part een brief naar haar ofzo, waarin je duidelijk uitlegt wat je dwars zit.
    (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    probeer nog een keertje te praten?
    maar als het echt niet helpt, nja dan zul je een andere oplossing moeten zoeken, troost je het schooljaar is bijna over.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zij doen kinderachtig maar jij ook. Dat duwen sloeg nergens op.
    Als je nog wilt dat het goedkomt, zou ik snel je excuses aan gaan bieden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Zij heeft dinge tegen mij gezegt die niet echt leuk zijn, zij heeft mij echt heel erg gekwetst, en ik heb daarvoor sorry moeten zeggen. Zij heeft nooit sorry gezegd

    Zegt dat dan,ze kan het niet raden natuurlijk. Sommige mensen zien het gewoon anders. Als je niet met haar praat en zegt wat je dwars zit dan kan zij het niet weten. Dit gedrag lost het in ieder geval niet op.
    Waar er 2 vechten zijn er 2 schuld en die 2 moeten samen praten/werken om het op te lossen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Zij heeft dinge tegen mij gezegt die niet echt leuk zijn, zij heeft mij echt heel erg gekwetst, en ik heb daarvoor sorry moeten zeggen. Zij heeft nooit sorry gezegd

    Misschien, zonder dat iemand zich verplicht voelt sorry te zeggen, eens met B praten. Ga eens naar haar toe in het weekend, zodat jullie het met z'n tweeën kunnen uitpraten?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)
    Misschien, zonder dat iemand zich verplicht voelt sorry te zeggen, eens met B praten. Ga eens naar haar toe in het weekend, zodat jullie het met z'n tweeën kunnen uitpraten?

    Dan ben ik minstens een uur onderweg, en ze ngeert mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Dan ben ik minstens een uur onderweg, en ze ngeert mij


    Dan ga je tijdens de pauze eens apart met haar zitten, ofzo? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Persoonlijk vind ik dat jij zelf problemen hebt gezocht.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right