Hallo,
Ik heb dus een probleem
Ik heb een vriendje en ik ben er al bijna 2 jaar mee samen, ik zie hem doodgraag maar hij verbiedt me alles. Ik mag niet naar een fuif, niks met vriendinnen gaan doen (of zelden) etc. Nu denk ik dat ik verliefd ben geworden op een andere jongen ( echt denkt, zo wat gevoelens begin te krijgen eigelijk). Ik had die jongen zijn msn en ineens begon hij te praten tegen mij over school een examen, maar ik ben eigelijk niet zo populair en hij wel en er waren nog andere van mijn klas online dus hij kon het even goed aan die personen vragen. En hij was dus iets kwijt en ik wou het naar hem brengen maar hij stond erop dat hij naar hier kwam om het te komen halen en dan zou ik nog wat uitleg kunnen geven enzo en direct heeft hij zijn nummer gegeven en dan zegt ineens mijn moeder dat er iets achter zit en ik denk van niet. Weet iemand hier raad mee?
En ik heb mijn vriendje daar ook al ontelbare keren over aangesproken en dan word hij woedend op mij omdat hij vindt dat ik hem niet graag zie als hij niet zo jaloers mag zijn.
Alvast bedankt!
x Jill
[ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:00 ]