• Wij moeten voor engels boeken lezen en dan een boekverslagje maken. Ik had de hongerspelen en vlammen in het engels gelezen dus ik lever ze zo in. Moet ik twee nieuwe boekn gaaan lezen omdat die boeken te hoog niveau zijn voor de tweede klas
    Als ik het kan lezen is het toch goed? Ik heb ook harry potter en twilight al in het engels gaan lezen
    Maargoed is moet dus 2 nieuwe boekjes gaan lezen terwijl ik het super druk heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oke, raar, waarom zou je niet een te hoog boek mogen lezen, das toch juist goed? O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    Oke, raar, waarom zou je niet een te hoog boek mogen lezen, das toch juist goed? O.o

    Als ze nou te laag waren, oké, dan kan ik me nog voorstellen dat ze het afkeurt. Maar te hoog? O.o
    Leer hier dan maar van dat je het in het vervolg moet vragen ;P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Shizen schreef:
    Oke, raar, waarom zou je niet een te hoog boek mogen lezen, das toch juist goed? O.o

    Mag je bij onze school ook niet . je mag pas na de 3de volwassen boeken gebruiken bij je boek verslag. Wauw ik die gebruiken maar dat mocht niet.
    En ik zit in de 1e :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom zou je een ander boek gaan lezen? Ik bedoel, als je dat niveau aankan, dan is dat toch juist goed! D:
    Dat had ik in de eerste ook met Nederlands, ik mocht geen boeken voor volwassenen lezen omdat dat niveau te hoog was. Ik lees al sinds mijn 9e boeken voor volwassenen, omdat kinderboeken te kinderachtig en makkelijk zijn.


    Destroy what destroys you.

    Leid gewoon je eigen verslag af van een verslag wat al op internet staat. Ik zou echt geen boekjes gaan lezen hoor. Doe ik ook bijna nooit :'D En ik haal achten voor mijn "boekverslagen"

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 15:39 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Raar. Normaal zouden ze blij moeten zijn als je op hoger niveau gaat lezen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hobbelpaard schreef:
    Leid gewoon je eigen verslag af van een verslag wat al op internet staat. Ik zou echt geen boekjes gaan lezen hoor. Doe ik ook bijna nooit :'D En ik haal achten voor mijn "boekverslagen"

    Succes als je het mondeling moet voorbrengen dan. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Shizen schreef:
    Oke, raar, waarom zou je niet een te hoog boek mogen lezen, das toch juist goed? O.o


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Beetje bullshit if you ask me, het is toch onzin dat je beperkt wordt in je vaardigheden omdat je toevallig een boek leest wat de rest niet aankan?
    Zeg die leraar dat je dit een belemmering vindt van je kunnen.
    Mij werd op de havo juist zoiets aangemoedigd, weet ik nog: 'Neem dit maar. Het is eigenlijk een 5vwo boek, maar je kunt 't wel hebben. Echt de moeite waard.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Hé, dat had ik ook in de tweede. Naaiers.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Shizen schreef:
    Oke, raar, waarom zou je niet een te hoog boek mogen lezen, das toch juist goed? O.o


    Travel far enough, you'll meet yourself

    hetzelfde als de anderen; lekker weird? Hoog niveau is juist goed, toch. Beetje onzin om een laag boek te lezen terwijl jij al hoog kunt lezen. Dat maakt het ook alleen maar saaier voor jou.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat had ik ook! Ik dacht, mooi, ik ga gewoon Harry Potter lezen.
    "Ja, sorry, deze mag je niet inleveren, want dit niveau ligt te hoog,"
    "Ja maar ik heb ze al af, zo moeilijk was dat niet,"
    "En toch mag het niet,"
    Wordt je opgezadeld met van die 30 pagina's lange flutboekjes die je in een uurtje uit hebt ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rooftops schreef:
    Raar. Normaal zouden ze blij moeten zijn als je op hoger niveau gaat lezen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.