• *zucht* Ik heb vandaag een off-day. Ik moest naar school en daarna naar de dokter. Waar ik kreeg te horen dat ik de komende dagen nog halfdoof zal blijven. Ik weer naar school en ik krijg een leuk boek te leen. Ik vrolijk naar huis. Is mijn band lek. Al die jongens: "Wie hebben we daar? Hello Kitty(1 van mijn bijnamen)? Kitty wat is er gebeurd?" "Band lek gestoken." "Echt?" "Dacht jij dan dat ik mijn eigen band lek ga steken ofzo?" Zijn vriendengroepje fietst gelijk weg.
    Mijn pa gaat dus mijn band plakken, als het aan hem lag moest ik morgen lopend naar school, omdat we nergens het gaatje konden vinden ¬¬"

    En hoe ging jullie dag?

    Misschien moet je dit in je weblog zetten.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jou dag suckt Ö
    ik was ziek, en ik kon neit meer adem-halen O.O dat was ook niet leuk x3 Maar nu gaat het weer een beetje^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    - zucht

    ik had me verslapen, moest een te laat briefje halen. Blijkt dat nou net de derde te zijn, morgen dus om 8 uur melden. 4 lesuur ik word eruit geschopt kan een uur nakomen. 6 uur ik kom te laat in de les nog een briefje, nog een week om 8 uur melden. Ik fiets naar huis, begint het te regenen, helemaal nat thuisgekomen, moet ik vervolgens boodschappen doen neem ik het verkerde mee, kan ik nog eens naar de winkel.
    en de dag duurt nog laaaaaaangg vind ik :S