• hee beste mensen van Quizlet =D

    Hebben jullie dat ook wel eens?
    Dat je bijv. een aantal ideeën in je hoofd hebt, maar eigenlijk niet weet aan welke je gaat beginnen, of er eigenlijk geen tijd voor hebt?
    of ben ik nu de enige? :P

    Jup ;d


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, nee, je bent zeker niet de enige 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    join the club :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    jup
    tip: zet ze allemaal in 1 bestandje en kijk ernaar als je geen inspiratie hebt


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn hoofd loopt over van de ideeën, een enorme chaos daarbinnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    Mijn hoofd loopt over van de ideeën, een enorme chaos daarbinnen.

    Ik denk wel is op school "Oooooh, ik heb een supergoed idee," alleen dan heb ik geen tijd om het op te schrijven, dus denk ik "ach, dat onthoud ik wel." Kom ik thuis, ga ik op Quizlet, klik ik op Nieuwe Story Aanmaken en wat denk je? Ben ik het vergeten (zip)

    Vaak genoeg inspiratie, en dan begin ik aan een stukje en dan is de inspiratie weg. ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat heb ik nu dus. Ik heb zo veel inspiratie voor een nieuwe story te beginnen. Maar waarover? :S


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    BlueElephant schreef:
    Jup ;d


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Erato schreef:
    Mijn hoofd loopt over van de ideeën, een enorme chaos daarbinnen.


    Zoals de afgelopen 3 maanden :')
    Heb wel alles in grove lijnen opgeschreven dus eerst het lopende verhaal afronden , dan de volgende :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ben ik de enige die dat niet heeft? Mijn probleem is altijd dat ik zin heb om te schrijven, maar niks weet. Dan komen er allemaal mensen met goede ideeën, en dan kan ik zelf niks bedenken..(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?