• Ik zou graag is een Meeting in antwerpen willen organiseren. Het lijkt me leuk dus wie wilt er allemaal komen?
    Ik zoek nog een mede organisaser.

    Wie er komt.


    Ik had een idee om naar de sinksefoor tegaan in antwerpen, Voor de mensen die niet weten wat de sinkefoor is, dat is een hele grote kermis in antwerpen en het lijkt me leuk om met zen alle er naar toe tegaan.

    De datum weet ik nog niet zo goed, maar die zal er nog wel komen.
    Dus wie wilt komen?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:43 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    De sinksefoor is best duur, niet?:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Antwerpeeeeen, haha. Waarom niet in Vlaams-Brabant? (nerd)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Marshmellow schreef:
    De sinksefoor is best duur, niet?:'D

    We gaan niet overal op hoor, je hieft maar 20/30 euro mee tenemen ofzo, we kunnen natuurlijk ook iets anders doen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Misschien dat ik wel kan komen, het is niet zo ver voor mij vanuit Zuid-Noord-Brabent (: Maar dat ligt er wel aan wanneer natuurlijk.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Misschien dat ik wel kan komen, het is niet zo ver voor mij vanuit Zuid-Noord-Brabent (: Maar dat ligt er wel aan wanneer natuurlijk.

    Ik dacht aan 2 Juli.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ik dacht aan 2 Juli.


    2 juli gaat sws niet lukken. Maar ik heb sws al weinig tijd. Je moet maar gewoon kijken wanneer de anderen kunnen, en dan zie ik wel of ik op die datum kan of niet. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zou tof geweest zijn, als ik niet zo'n gierige pin zou zijn. Ik ga liever een hele dag naar Bobbejaanland dan evenveel geld te spenderen aan minder attracties op een kermis. xD


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury