• maar waarom zou iemand je blokken als je degene nooit spreekt? Ja, ik bedoel hier op Q?



    (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk als je iemand blokt dat je daar dan wel je redenen zal voor hebben.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik had zelfs niet eens in de gaten dat je iemand kunt blokken hier :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Animale schreef:
    Ik denk als je iemand blokt dat je daar dan wel je redenen zal voor hebben.


    Dat geloof ik ook wel, alleen ik ben geblokt door iemand die ik werkelijk nog nooit gesproken heb? Dat vind ik zo vreemd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien een ruzie?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mss omdat hij/zij iets heeft wat je totaal niet aanstaat? Ik blijf het wel een beetje een fail vinden hoor, blokken zonder te spreken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat geloof ik ook wel, alleen ik ben geblokt door iemand die ik werkelijk nog nooit gesproken heb? Dat vind ik zo vreemd.

    Misschien kan ze jou niet hebben ofzo?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb ooit iemand geblokt. Dat kwam omdat diegene écht tever ging. Toen heb ik dat gemeld bij een Moderator. Die gaf het advies dat ik moes blokken en dan zou zij haar er nog over aanspreken. Vandaar ;D


    To infinity and beyond •

    MrBackwards schreef:
    Mss omdat hij/zij iets heeft wat je totaal niet aanstaat? Ik blijf het wel een beetje een fail vinden hoor, blokken zonder te spreken.


    Ik dus ook. Haha. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat geloof ik ook wel, alleen ik ben geblokt door iemand die ik werkelijk nog nooit gesproken heb? Dat vind ik zo vreemd.


    Misschien heeft die persoon per ongeluk op dat knopje gedrukt? Dat zou best kunnen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moscow schreef:
    Ik heb ooit iemand geblokt. Dat kwam omdat diegene écht tever ging. Toen heb ik dat gemeld bij een Moderator. Die gaf het advies dat ik moes blokken en dan zou zij haar er nog over aanspreken. Vandaar ;D


    Nu vraag ik mij af of ik ooit te ver ben gegaan met iets? ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb niemand geblokt dus aan mij heb je niets.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Square schreef:
    (...)

    Misschien heeft die persoon per ongeluk op dat knopje gedrukt? Dat zou best kunnen. (:


    Ghehe zou ook nog kunnen. :'D Dan zouden er twee mensen zijn die dat hebben gedaan. Ik voel me slecht. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nu vraag ik mij af of ik ooit te ver ben gegaan met iets? ;o


    Hmm. Vast niet. Bij mij beschuldigde ze me ervan dat ik iemand verhaal op GoSupermodel na-aapte [ Terwijl de data er gewoon bijstonden en bleek dat ik dus al maanden eerder was begonnen] Toen schold ze me uit voor leugenaar en dat ik een bitch was. En toen had ze op haar profiel gezet dat ik een gore leugenaar was en dat niemand mijn stories moest lezen. Dus toen had ik dat gemeld.


    To infinity and beyond •

    Moscow schreef:
    (...)

    Hmm. Vast niet. Bij mij beschuldigde ze me ervan dat ik iemand verhaal op GoSupermodel na-aapte [ Terwijl de data er gewoon bijstonden en bleek dat ik dus al maanden eerder was begonnen] Toen schold ze me uit voor leugenaar en dat ik een bitch was. En toen had ze op haar profiel gezet dat ik een gore leugenaar was en dat niemand mijn stories moest lezen. Dus toen had ik dat gemeld.


    Ohmylordy, dat is wel triest. ö
    Is ze nu ook opgehouden? Oh doooh, je hebt haar geblokt haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nu vraag ik mij af of ik ooit te ver ben gegaan met iets? ;o


    Misschien was hij/zij wel een heel fanatieke dooddoener en dacht hij/zij: 'Dumbledore? Forget it.' en toen bloktte hij/zij je :Y). Sorry om het in het belachelijke te trekken, no offense.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]