• Hahaha, ik zocht op Google afbeeldingen op "Luuk de Jong vriendin" omdat een vriendin van me wilde weten of Luuk een relatie had.

Er komen dan allemaal plaatjes van modellen, en als je er met je muis overheen gaat, zie je dat die allemaal linken naar rollentopics van Quizlet. x'D Haha, ik kom Quizlet zo vaak tegen op Google. :'D

Komen jullie zo ook weer vaak uit op Quizlet?

ars moriendi

als ik mijn nickname op afbeeldingen zoek zie ik mijn plaatje. (a')

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik let er nooit zo op. Maar toch heb ik dat best vaak gezien, ja.
    Weet je al of hij een relatie heeft? (':

Felix

Hahahaha jaa, ik kom best vaak dingen van Q tegen als ik iets zoek.
    Ik zocht laatst iets over Nicklas Bendtner, kwam ik mijn eigen verhaal tegen :')

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

dat heb je ook als je cesc vriendin intikt :'D

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Als ik plaatjes op zoek kom ik Quizlet ook best vaak tegen, ja. ;D Wij zijn beroemd!:Y)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

CrazyChicken schreef:
    Ik let er nooit zo op. Maar toch heb ik dat best vaak gezien, ja.
    Weet je al of hij een relatie heeft? (':

Volgensmij niet..! :'O

ars moriendi

Als ik zoek naar een voetballer, zanger of band, kom ik echt heel vaak bij Quizlet uit via Google. Inderdaad met foto's van modellen uit rollentopics.

"No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

Ik let er bijna niet op maar ik kom best vaak op quizlet uit, eigenlijk wel grappig

Amor Omnia Vincit || I Can't Change

Ik ben via zo'n zoekopdracht hier op Quizlet terecht gekomen omdat ik de site zovaak zag staan ging ik maar eens een kijkje nemen.

Ja, kom het heel vaak tegen met bijvoorbeeld 'Engelse meisjesnamen, achternamen.' Etc. (krul)

Tuala schreef:
    Als ik plaatjes op zoek kom ik Quizlet ook best vaak tegen, ja. ;D Wij zijn beroemd!:Y)

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Loyalty schreef:
    Als ik zoek naar een voetballer, zanger of band, kom ik echt heel vaak bij Quizlet uit via Google. Inderdaad met foto's van modellen uit rollentopics.

het is eigenlijk best wel cool, want als ik naar dingen zoek van Gregory v/d Wiel, zie ik best wel vaak mijn pf.

Some things are changing too much.

Ja, zo heb ik Q ook ontdekt.

<3

Kitchener schreef:

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Kitchener schreef:

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right