• Haai,

    Ik heb een leuk filmpje van Rupert Grint en Oliver Phelps gevonden:



    En een van Daniël Radcliffe:


    Hebben jullie ook nog leuke filmpjes van mensen van Harry Potter, of het nou over de personages of over de acteurs zelf gaat maakt niet uit.

    Plaats ze hier!:D

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 18:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahah Oliver heeft het helemaal naar zijn zin en Rupert staat er maar een beetje dood te wezen. ^^
    Dan is echt gek dat hij dat uit zijn hoofd gaat leren! ;O


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    En nu vergeet ik nog een abo! :$


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    Hahahah Oliver heeft het helemaal naar zijn zin en Rupert staat er maar een beetje dood te wezen. ^^
    Dan is echt gek dat hij dat uit zijn hoofd gaat leren! ;O

    Haha ja, maar Rupe (zijn bijnaam is veel schattiger) is toch heel erg verlegen ofzo? Hij is samen met Tom wel de schattigste op de hele set =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik heb hem net gestolen, Mwuahahaha. Wij trouwen vanavond!


    I just married him, so you lose sucker :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dulcetly schreef:
    (...)

    I just married him, so you lose sucker :'D

    Accio Draco!

    Nu heb ik hem weer. Even zijn ring van jou stuk maken en dan kunenn de mijne ervoor in de plaats (a)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik heb hem net gestolen, Mwuahahaha. Wij trouwen vanavond!

    Beter opletten... Ik ben in de tussentijd allang met Tom naar Las Vegas gevlogen om daar te trouwen.
    Ik ga voortaan door het leven als mrs. Felton. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Mudblood schreef:
    (...)
    Beter opletten... Ik ben in de tussentijd allang met Tom naar Las Vegas gevlogen om daar te trouwen.
    Ik ga voortaan door het leven als mrs. Felton. (wbw)

    Maar waarom zit hij hier dan zonder shirt? Een regel in mijn huis: alle sexy mannen mogen geen shirt aan hebben. Wie wilt er nou niet naar zijn sixpack staren (H)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...