• Is er iets te doen al al die topics van "ik zoek een cover" of "covers te koop" of "iemand een cover nodig?"
    Want ik word er namelijk een beetje gek van, als je een cover zoekt kun je toch in een "iemand een cover nodig?" topic reageren en niet weer een nieuwe maken.... misschien zeur ik wel maar ja.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Don't moan. Just ignore.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Celestial schreef:
    -voelt zich aangesproken-

    En als anderen het plaatsen kan het mij eigenlijk niet schelen.
    De laatste tijd ergert iedereen hier zich wel aan iets en als voor ieder klein ding een suggestie of oplossing moet komen. Nee, hoeft voor mij niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pff, waar de quizletters van tegenwoordig zich wel niet aan irriteren ...

    Maar oké, dan maak je toch een suggestie dat het anders moet of kan?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik snap je punt wel. Kijk, meerdere Topics van 'Ik maak Covers!' 'Wie wil er een cover?' daar kan je niks aan doen. Maar als er zoveel -ik maak covers-topics zijn, hoef je geen topic te maken met 'Ik heb een cover nodig'. Zoek dan zo'n -ik maak covers-topic op en plaats het daar.

    Dat bedoelde je, toch? :$


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben het wel met je eens. Eigelijk zou er een algemaan topic moeten zijn, waarin mensen die graag covers voor anderen maken zich daar "inschrijven", zodat er een lijst kan worden gemaakt van alle mensen die dat graag doen, en dat mensen die er juist graag een wíllen, daar reageren ofzo (:


    Alis volat propriis.

    Weet je wat ik daaraan niet snap?
    Dat er mensen zijn die al een mooie cover hebben en dan toch nog een topic aanmaken met "cover nodig". Moet je dan je cover om de dag veranderen ofzo?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Pyromaniac schreef:
    Als je een topic aanmaakt: Cover nodig, dan zoek je een cover voor jezelf, en dan is het niet echt logisch dat je daar gaat plaatsen welke cover jij zou willen, dus maak je er zelf een?


    Love isn't blind, It's retarded.