• Iedereen heeft er wel eens last van: chagrijnig zijn. En wat doe je dan? Het afreageren op Quizlet natuurlijk! Maarrrr dat vind niet iedereen leuk want het moet vrede op aarde zijn en daar past geirriteerd reageren niet bij.

    Dus mensen help me, hoe kan ik mijn portie ergernis inhouden :'D
    En kom niet aanzetten met: weet ik niet. Want ik zweer je, dan krijg je last van mij.


    -

    Luister leuke liedjes :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nou, ik weet het niet, want ik heb er zelf erg last van hier haha. :'D
    En je moet het wel ergens afreageren, en hier is toch de beste plek vind ik.


    Your make-up is terrible

    Verstop je hoofd in je kussen en gil het even uit.
    Daarna voel ik me altijd heel opgelucht, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Assassin schreef:
    Nou, ik weet het niet, want ik heb er zelf erg last van hier haha. :'D
    En je moet het wel ergens afreageren, en hier is toch de beste plek vind ik.

    Klopt maar dan gaan mensen weer stom reageren op mij en daar kan ik niet tegen en dan komt er weer een discussie en dan is Q weer in rep en roer enzo. Dat moet natuurlijk ook weer niet :'D


    -

    ik pak wat binnen mijn handbereik ligt en gooi het tegen de muur :---)
    nee grapje, x] meestal vermoord ik een stressbal ofzo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Genius schreef:
    (...)
    Klopt maar dan gaan mensen weer stom reageren op mij en daar kan ik niet tegen en dan komt er weer een discussie en dan is Q weer in rep en roer enzo. Dat moet natuurlijk ook weer niet :'D


    Dat is waar, maar ze moeten niet zeuren want dan reageren ze zelf ook geirriteerd, iets waar ze over zeuren en dan zijn ze hypocriet bezig. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar ze moeten niet zeuren want dan reageren ze zelf ook geirriteerd, iets waar ze over zeuren en dan zijn ze hypocriet bezig. 8D

    Eigenlijk is dat gewoon de definitie van Q.. hypocriet bezig zijn _O_


    -

    meestal ga ik met allemaal dingen gooien haha :$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Eerst al je frustratie uiten door een reactie te typen vol met gescheld op die domme mensen die je niet kan hebben, tot je afgekoeld ben. Dan druk je op delete en plaats je een 'net' antwoord.

    Hehe. Niet dat dat werkt ofzo.


    Has no one told you she's not breathing?

    Genius schreef:
    (...)
    Eigenlijk is dat gewoon de definitie van Q.. hypocriet bezig zijn _O_



    Ja eigenlijk wel. :'D Maar we vinden het allemaal heel leuk en blijven haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ja eigenlijk wel. :'D Maar we vinden het allemaal heel leuk en blijven haha.

    En zo blijft Q bestaan :'D


    -

    Ik probeer het altijd van me af te schrijven, en als dat niet lukt ga ik met knuffels gooien.

    Al je geirriteerdheid eruit typen in word. Scheldpartijen ofzo. Of schreeuwen in je kussen, dat vind ik altijd fijn (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reageer je op mij af (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ik chagerijnig ben dan type ik mijn vreselijk chagerijnige antwoord wel, zodat ik voor mezelf m'n mening heb gegeven. Maar ik plaats het dan gewoon niet. x'D.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.