• Altijd als ik bij een vriendin ben en ze even weg is dan gaat haar vader altijd aan me zitten en me eng aaankijken.
    ik durf het niet tegen m'n vriendin te zeggen, ik benb bang dat ze boos word of me niet gelooft.
    maar wat moet ik nu doen? want ik ben echt bang, dat hij me verkracht dadelijk ofzo.
    maar nu durf ik du gewoon niet meer naar mijn vriendin haar huis en heb ik elke keer wel een smoes waardoor ik niet mee naar binnen hoef.
    en nu verwaterd het contact met mijn bff terwijl zij eigenlijk nog gewoon heel lief is enzoo.

    weten jullie misschien wat ik kan doen?..


    wij zijn gewoon de besteXD

    Kindertelefoon?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gewoon zeggen tegen haar. Als ze boos word en je niet gelooft is ze geen goede vriendin, want je zit er echt mee.


    Your make-up is terrible

    ik zou het toch gaan vertellen, want het is gewoon nog steeds een vriendin, en als ze écht een goede vriendin is dan zegt ze niet gelijk dat je liegt, maar gaat ze er sowieso over denken of met hem erover praten omdat ze je vertrouwt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xoxoxoxoxo schreef:
    ik zou het toch gaan vertellen, want het is gewoon nog steeds een vriendin, en als ze écht een goede vriendin is dan zegt ze niet gelijk dat je liegt, maar gaat ze er sowieso over denken of met hem erover praten omdat ze je vertrouwt.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik zou het sowieso vertellen, maar niet meer naar haar toe gaan. Zeg het tegen je ouders en bel de kindertelefoon.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat is achter je aan zitten?
    Misschien probeert hij gewoon vriendelijk te doen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Hoe bedoel je aan je zitten? Het kan ook onschuldig bedoeld zijn maar dat jij het verkeerd opvat. Dan moet je dat gewoon zeggen, of zorgen dat je niet meer alleen hoeft te zijn met hem.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    xoxoxoxoxo schreef:
    ik zou het toch gaan vertellen, want het is gewoon nog steeds een vriendin, en als ze écht een goede vriendin is dan zegt ze niet gelijk dat je liegt, maar gaat ze er sowieso over denken of met hem erover praten omdat ze je vertrouwt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BlueElephant schreef:
    Wat is achter je aan zitten?
    Misschien probeert hij gewoon vriendelijk te doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hoezo zit hij aan je? (cat)
    Nu, ik zou het toch tegen je vriendin zeggen. Het zou kunnen dat ze je eerst niet gelooft, maar dat risico moet je maar nemen. Op deze manier werkt het duidelijk ook niet.
    Veel succes. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'