• Members of the WAG-gang

~ Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~ Lipton - Elena - WAG van David Villa & Rafael Nadal.
    ~ Gourcuff - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~ AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~ Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~ Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~ Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~ CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 9:45 ]

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Of ze gaat morgen verder?

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

straks ga ik toch terug mijn account verwijderen, dus heb ik er geen last van.

Tears are words the heart can't say.

CaptainKid schreef:
    straks ga ik toch terug mijn account verwijderen, dus heb ik er geen last van.

why? :o

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

@ Esther: Examens en alles wat wat in mijn hoofd hangt, ik weet nog niet eens of ik wel meteen terug kom erna. Het gaat thuis wat moeilijk en ik ga me overal meer en meer ongewenst gaan voelen.
    Dingen moeten een beetje koelen denk ik.

[ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 21:12 ]

En nu is het hier weer stil. Ik verveelde me al dood en nu nog meer.

CaptainKid schreef:
    @ Esther: Examens en alles wat wat in mijn hoofd hangt, ik weet nog niet eens of ik wel meteen terug kom erna. Het gaat thuis wat moeilijk en ik ga me overal meer en meer ongewenst gaan voelen.
    Dingen moeten een beetje koelen denk ik.

ik snap het, maar ik ga je wel missen hoor. (:

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Instrumental schreef:
    (...)
    ik snap het, maar ik ga je wel missen hoor. (:

En ik ga nu iets raar zeggen maar ik mis mezelf. Ik ben mezelf niet meer, of zo begint het toch te voelen.

CaptainKid schreef:
    (...)
    En ik ga nu iets raar zeggen maar ik mis mezelf. Ik ben mezelf niet meer, of zo begint het toch te voelen.

Dat klinkt niet raar, dat heb ik ook zo'n 3 jaar gehad...

AaronRamsey schreef:
    (...)

Dat klinkt niet raar, dat heb ik ook zo'n 3 jaar gehad...

Ik voel me niet meer de zus van mijn zus, niet meer de dochter van mijn ouders. Wat denken ze nu, dat ik er nog mee ga lachen als ze constant zeggen dat ze beter niet gedacht hadden aan een tweeede kind. Danku hoor met een grote glimlach. Ik vraag me echt af wat ik hier nog doe. En het zou niet izjn dat ze daarna weer vriendelijk zijn enzo. En dan ben ik weer het kind die alle ruzie's veroorzaakt. Sorry ik heb het al moeilijk genoeg soms dat ik dit niet kan hebben.

[ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 21:30 ]

CaptainKid schreef:
    (...)
    Ik voel me niet meer de zus van mijn zus, niet meer de dochter van mijn ouders. Wat denken ze nu, dat ik er nog mee ga lachen als ze constant zeggen dat ze beter niet gedacht hadden aan een tweeede kind. Danku hoor met een grote glimlach. Ik vraag me echt af wat ik hier nog doe. En het zou niet izjn dat ze daarna weer vriendelijk zijn enzo. En dan ben ik weer het kind die alle ruzie's veroorzaakt. Sorry ik heb het al moeilijk genoeg soms dat ik dit niet kan hebben.

Arm kindje toch. Je ouders zijn niet goed snik als ze niet blij met je zijn. Je bent een ontzettende leuke en lieve meid!

AaronRamsey schreef:
    (...)

Arm kindje toch. Je ouders zijn niet goed snik als ze niet blij met je zijn. Je bent een ontzettende leuke en lieve meid!

Maar zo voel ik me niet. Als ik enkel ruzie kan stoken en beter niet bestond.

CaptainKid schreef:
    (...)
    Maar zo voel ik me niet. Als ik enkel ruzie kan stoken en beter niet bestond.

Maar je bent het wel. En ik weet dat ik dat soort gevoelens niet uit iemands hoofd kan praten. Maar voor ons hier ben je heel speciaal en we houden allemaal van je, dat weet ik zeker!

AaronRamsey schreef:
    (...)

Maar je bent het wel. En ik weet dat ik dat soort gevoelens niet uit iemands hoofd kan praten. Maar voor ons hier ben je heel speciaal en we houden allemaal van je, dat weet ik zeker!

Dankje. Ik hou ook van jullie. <3

CaptainKid schreef:
    (...)
    Dankje. Ik hou ook van jullie. <3

You welcome, sweetie <3
    En als je wilt praten, schelden of weet ik veel wat. Vraag gewoon of ik op msn ben en ik kom (:

AaronRamsey schreef:
    (...)

You welcome, sweetie <3
    En als je wilt praten, schelden of weet ik veel wat. Vraag gewoon of ik op msn ben en ik kom (:

Ik heb al gedanst om agreesie kwijt te raken en mijn boeken om te leren hebben ook de grond al eens gezien en mijn pennenzak ook. En de buren een beetje veel geroep denk ik.