• Zet ze maar neer ^^

    Het liefst:
    fanfiction(waarvan maakt niet uit(is neit verplicht))
    Link neerzetten(Zo niet lees ik niet)
    Al een flink aantal hoofdstukjes(Hoeft natuuurlijk niet hoor;))


    xxx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mijn eerste SA (: x
    Drama, Romantiek

    http://www.quizlet.nl/chapters/530949/donkerbruine-ogen-sa/


    I love you Tim

    †††
    Attending Hogwarts as a Vampire verteld het verhaal over een meisje, Kanon, dat gebeten wordt door de Vampier Vincent. Vincent leert haar de gebruiken, maar nog voor ze alles goed en wel kent, krijgt ze de langverwachte brief dat ze naar Zweinstein mag.
    En enkele jaren later, staan haar de meest
    dodelijke proeven ooit te wachten...
    †††


    Let the Night embrace you


    “If lying was a crime, we would all be in jail.”

    declaration ~ fraud ~ damage ~ suspected ~ intrusion ~ forced ~ violence ~ theft


    Plaatje is aanklikbaar! (:


    JDN.

    Ik ben er pas aan begonnen, onbekende personen. Ik schrijf elke dag een hoofdstuk. Als het je toch iets lijkt, hier een link.;)
    http://www.quizlet.nl/stories/60967/elise/


    I will be.

    http://www.quizlet.nl/stories/61159/ill-help-you-through-this-feat-harry-styles/


    beauty is not a face, it's a light in the heart ❤



    have you ever wondered,
    how someone could be so heartless?
    have you ever wondered,
    if more than hatred behind it?

    someone with a broken heart does strange things.
    strange things, in order to conceal his true emotions.
    to hide his love.

    Hee, ik heb ook een story.

    A battle to protect your family, your friends and your love [ ~ Fred Weasley ~ ]

    The Story Continues..

    Vijf jaar geleden werd Anna bijna vermoordt door Lucius Malfidus.
    Nu, vijf jaar later, staat Anna voor een grote klus. Ze moet haar halfbroer, Harry Potter, zien te dekken, terwijl hij op zoek is naar de Gruzielementen.
    Zweinstein is leeg zonder Perkamentus. Erg leeg. Perkamentus.. Vorig jaar had ze de opdracht van hem gekregen om haar halfbroer te dekken door anderen te misleiden. Anderen, zoals Malfidus, en zelfs Voldemort. Zal men haar geloven?

    ~ Vervolg op My Life As A Mudblood I Thought...
    ~ Lezen van vorig deel niet per se nodig.
    ~ Neem Abo, ik waarschuw niet!
    ~ Ik hou van Kudo's en reacties! (flower)


    Hij heeft nu 36 hoofdstukken, nog niet zo heel erg veel, maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem ^^ :Y)
    Thanks!! <3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Zou je deze verhaal willen lezen?

    je deteste ma vie

    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    When nothing can tear us down - Harry Styles


    Hallo. Ik ben Demi Payne, het zestien jarige zusje van Liam Payne. Drie jaar geleden zijn onze ouders dood gegaan aan een auto ongeluk. Sinds dien wonen Liam en ik samen in een enorm huis, met dank aan onze rijke tante. Sinds twee jaar geleden vormt Liam, samen met Harry, Louis, Niall en Zayn, een band: One Direction. Vanaf toen wonen wij met zijn zessen in het grote huis.
    Mijn beste vrienden zijn Louis Tomlinson en Eva Styles, de zus van mijn grootste irritatie in het huis, Harry Styles.
    Mijn leven heeft ups en downs, maar gelukkig heb ik mijn 2 beste vrienden die me overal doorheen trekken.


    Die story is net nieuw! Maar hij is leuk!
    Ik heb vervolg delen al gelezen, aangezien ik de schrijfster ken!
    Echt een superstory!



    Jadis heeft een gruwelijk leven gehad. Ze is mishandelt, gemarteld en verwaarloosd omdat mensen haar verafschuwen, alleen door haar afkomst.
    Ze is de dochter van iemand waar de wereld bang voor is, een secreet wat geen liefde of iets dergelijks kent, alleen haar meester waarvoor ze haar leven kan geven.

    Maar wanneer ze door iemand wordt gered en op Hogwarts terecht komt veranderd haar leven voorgoed. Ze wordt achtervolgd door de mensen die haar terug willen.
    Tegelijkertijd leert ze ook de liefde, vriendschap en magie kennen.


    I'd rather die my way, than live yours.