• Nee echt,gister met judo moesten we al het grondwerk doornemen. En daarbij horen ook de omstrengelingen(duur woord voor verwurgen). Mijn vriendin,waar ik mee deed,is er alleen iets te goed in. Ik heb nu namelijk verschrikkelijk spierpijn in mijn nek,ik wist niet eens dat daar een spier zat.
    Serieus draaien doet nu echt zo'n pijn he. Word lekker slapen dadelijk.

    Nog iemand met erge spierpijn en weet iemand hoe er van af te komen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een warm bad helpt meestal! (of douche)

    Je moet er zo'n spray opspuiten tegen spierpijn :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb vandaag spierpijn in mijn benen, geen idee hoe ik daar aan kom. (:
    Maar het beste tegenmiddel is volgens mij gewoon bewegen. Wel voorzichtig natuurlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    en zalfje dat gebruikte ik toen mijn kussen best slecht was >.< maar het helpt:Y) ik had zo'n VSM ding gemaakt van kruiden o.O dat spul stikt o.O maar het werkt wel:Y)


    Shoganai i ne~

    Ik heb altijd spierpijn op plekken dat ik denk, wat heb ik met die spieren gedaan o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik had spierpijn aan allebei mijn benene, en toen werden ze aangetast ofzo iets en kon ik niet meer loopen ofzo en toen na gewoon rustig erover heen wrijven, een heete bad en eeen beetje trainen en tegen depijn vechten kon ik weer normaal lopen...

    Ik heb het niet maar er bestaat toch zo'n zalf die je opsmeert en dan heel warm wordt, misschien helpt die? Als ik op de naam kom zal ik het zeggen. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    warme douche/bad/kruik, massage's, sjaal, tienduizend kussens, spierverslappende zalf?
    ervaring

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 22:43 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb nu ook spierpijn in mijn linkerkuit, loop nu half mank ^_^
    Geen idee hoe ik vanaf kom.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Celestial schreef:
    Een warm bad helpt meestal! (of douche)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Heb ook al spierpijn in mijn nek gehad maar dat kwam dan omdat ik verkeerd had geslapen :'D. Dat is echt ambetant, dat deed zelfs pijn als ik stapte x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Heb ook al spierpijn in mijn nek gehad maar dat kwam dan omdat ik verkeerd had geslapen :'D. Dat is echt ambetant, dat deed zelfs pijn als ik stapte x'D

    Ik heb dat ook nu! :o


    It's going to be difficult, but not impossible.