• Ik had vorige week verschillende paarse vlekjes op mijn borst met een doorsnede van ongeveer 0.3 cm (naar schatting).
    Het waren er redelijk veel, waardoor het er echt eng uitzag...
    Ik heb het tegen mijn moeder gezegt en ze zei dat als het niet beterde, dat we naar de dokter gingen.
    Enkele dagen erna was het weer verdwenen.
    Nu was ik daarnet per toeval naar mijn bovenbeen aan het kijken en guess what?
    Nu staan daar ook zo'n paarse vlekken, maar het zijn er meer dan op mijn borst.
    Mijn moeder dacht eerst aan beten, maar dat kan niet omdat het echt vlekjes zijn onder mijn huid en geen bulten.
    Als het nu niet weg gaat tegen volgende week, of als het terug komt, wilt mijn moeder bloed laten trekken bij de dokter.
    Ik vraag me af wat het is, omdat ik zoiets nog nooit heb gehad.
    Weet iemand wat het zou kunnen zijn?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    onderhuidse bloedsuitstorting?? Ga gewoon naar de dokter die kan je helpen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zou snel naar de dokter gaan, niet wachten tot het weg is, direct gaan, dan kan de dokter het zien.

    Hmm. Het lijkt wel op iets dat een vriendin van mij heeft gehad, maar ik ben er niet zeker van. Als je hetzelfde hebt als zij is het niet ernstig, maar ga toch maar naar de dokter. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    Hmm. Het lijkt wel op iets dat een vriendin van mij heeft gehad, maar ik ben er niet zeker van. Als je hetzelfde hebt als zij is het niet ernstig, maar ga toch maar naar de dokter. (:

    Wat had ze dan als ik vragen mag?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    het kunnen ook striemen zijn :"D ik heb ze veel op me been omdat ik nu hard groei ^%#$@


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    het kunnen ook striemen zijn :"D ik heb ze veel op me been omdat ik nu hard groei ^%#$@

    Het zijn geen striemen
    Die heb ik ook...striemen zijn streepjes
    Dit zijn echt kleine vlekjes


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Raar. Heb je mischien iets raars gegeten ofzo?

    dit stond op internet, misschien lucht je op ofzo.
    Gaan ze weg als je er op drukt met een glas?

    Zo niet, dan kan het eventueel duiden op sepsis (bloedvergiftiging) of meningistis (hersenvliesontsteking. Maar dan moet je ook meer klachten hebben zoals hoge koorts, overgeven, duizelig en echt doodziek. Dit klinkt best angstaanjagend, maar als je geen andere klachten hebt, hoef je niet bang te zijn. Hou het echter wel goed in de gaten, zodra er iets veranderd, even langs de huisarts.

    Ik had een aantal jaar geleden grote paarse plekken op mijn bovenbenen. Echt van mijn lies tot aan mijn knie en dan aan de zijkant zeg maar. Echt op beide benen zat het. Ze weten nog steeds niet wat het was :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.