• Ik had vorige week verschillende paarse vlekjes op mijn borst met een doorsnede van ongeveer 0.3 cm (naar schatting).
    Het waren er redelijk veel, waardoor het er echt eng uitzag...
    Ik heb het tegen mijn moeder gezegt en ze zei dat als het niet beterde, dat we naar de dokter gingen.
    Enkele dagen erna was het weer verdwenen.
    Nu was ik daarnet per toeval naar mijn bovenbeen aan het kijken en guess what?
    Nu staan daar ook zo'n paarse vlekken, maar het zijn er meer dan op mijn borst.
    Mijn moeder dacht eerst aan beten, maar dat kan niet omdat het echt vlekjes zijn onder mijn huid en geen bulten.
    Als het nu niet weg gaat tegen volgende week, of als het terug komt, wilt mijn moeder bloed laten trekken bij de dokter.
    Ik vraag me af wat het is, omdat ik zoiets nog nooit heb gehad.
    Weet iemand wat het zou kunnen zijn?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    zo vreemd, ik hoop dat het niet ernstig is.

    Ik heb geen idee.
    Weet je wat, we gaan gewoon allebei naar de dokter. Ik moet ook nog eens gaan..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik heb geen idee.
    Weet je wat, we gaan gewoon allebei naar de dokter. Ik moet ook nog eens gaan..

    Ja!
    Dan kan je mijn handje vasthouden want ik ben bang van naalden :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geen idee, het komt me niet bekend voor...

    Hopelijk niest ergs!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Inderdaad raar. Misschein iets van een allergische reactie?

    Allergie misschien?
    En ik las ook ergens iets over bloedvergiftiging...

    JIJ MOET HEEL SNEL EEN DOKTER OPZOEKEN!

    Ik heb ook rare vlekken op mijn been, moet nogsteeds naar de dokter.
    Maar als ik jou was zou ik wel snel naar de dokter hoor.


    Your make-up is terrible

    raplove schreef:
    JIJ MOET HEEL SNEL EEN DOKTER OPZOEKEN!

    Jou reactie maakt me bang :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maandag na de dokter gaan zal ik zeggen :3. Misschien is het inderdaad een allergie


    Alleen maar tranen van geluk

    raplove schreef:
    JIJ MOET HEEL SNEL EEN DOKTER OPZOEKEN!

    Das wel zo slim ja


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik las ook iets over een hersenvliesontsteking...
    Maar het klinkt allemaal niet erg positief dus als ik jou was zal ik toch maar snel naar de dokter gaan!

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Jou reactie maakt me bang :')


    Luister lieve schat. Het is misschien maar een allergische reatie op iets maar het kan ook iets met je bloedvaatjes zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 21:57 ]

    Ik ging iets zeggen, maar ik ga maar zwijgen voor ik je bang maak.
    Het kan ook iets heel onschuldigs zijn, dus (: Gewoon een dokter opzoeken voor de zekerheid


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Celestial schreef:
    Ik las ook iets over een hersenvliesontsteking...
    Maar het klinkt allemaal niet erg positief dus als ik jou was zal ik toch maar snel naar de dokter gaan!

    Ik heb het opgezocht van die hersenvliesontsteking en die vlekjes die erbij horen, staan dicht op elkaar.
    De mijne staan redelijk verspreid.
    Ook heb ik niets van die andere symptonen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.