• Yayyy,

    ik ga 10 oktober naar Destine, in Paradiso, samen met een vriendin. Ik ben zo happy en hyperactief.

    Gaan er nog meer mensen dan, of naar een ander concert van Destine?

    Ik voel me te oud voor Destine :X. Ik heb ze vorige jaar gezien in Groningen en toen was iedereen zeker 3 jaar jonger.


    I am an idiot, I move.

    ik was eerder fan en heb ze 4x gezien ofzo maar nee=d
    wel leuk voor je! (:


    T O K I O H O T E L < 3

    ik ga op 16 oktober in tilburg

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 15:47 ]


    Where words fail, music speaks

    Veel plezier! :'D
    Ik zelf ga niet, ben niet zo'n fan van ze. Maar een vriendin van mij had ze gezien op het bevrijdingsfestival ofzoiets, en die vond ze heel goed! (krul)

    Ik vond ze erg tegenvallen, hehe. Maar ik ben dan ook geen Destine-fan. Had er alleen meer van verwacht (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heel veel plezier, meid (: Nee, ik heb nog nooit iets van ze geluisterd, dus ik weet niet wat ik van ze vind ;)


    ars moriendi

    Destine is tof, ik ga in 013 denk ik. Paradiso zeker niet omdat daar iemand gaat komen die ik niet wil zien :/


    -

    McGonnall schreef:
    Oh my gossie. gosh. Nee, niet Destine, dat is nou echt een emoband.

    Wtf emoband?! -.-'

    Mayfly schreef:
    Ik heb gehoord dat ze heel slecht waren, dus ja. Al vind ik hun muziek wel geweldig. :3 Ik wens je veel plezier alvast, haha (:

    Ik heb ze live gezien, maar ik vond ze erg goed. Sterker nog, ik heb ze al 4 keer gezien, en ze vervelen me nog altijd niet ;p
    Ik ga ze trouwens ook nog voor een 5e en 6e keer zien dit jaar, namelijk op t Booch! Festival in Heerlen en 8 oktober in de Nieuwe Nor in Heerlen (:


    Vida schreef:
    Koop er dan ook gelijk 1 voor mij.
    Grapje ;d

    Nee, maar mijn vrienden luisteren alleen maar naar de top 40 en stuff en liken Destine dus niet. D:

    Ik heb tzelfde probleem. Ik heb dan wel al een kaartje vor 8 oktober, en ik ben vastbesloten ook naar t Booch! Festival te gaan, maar ik heb ook niemand D:
    Ik hoop iniedergeval dat ik voor die tijd nog iemand vind om mee te gaan (:

    On topic,,
    Heel veel plezier! (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb ze een paar jaar terug (2008) al live gezien.

    Nope mag toch niet..!! ):

    Billusion schreef:
    Ik heb ze een paar jaar terug (2008) al live gezien.


    Dat betekent toch niet dat je ze niet nog een keer live mag zien? :)

    Mile schreef:
    Nope mag toch niet..!! ):


    Das wel balen. Ik dacht eerst dat ik ook niet zou mogen, maar tot mijn verbazing vonden m'n ouders het goed :D

    Heb ze gezien bij Bevrijdingsfestival (: Vond ze wel oké.


    JDN.