• Yayyy,

    ik ga 10 oktober naar Destine, in Paradiso, samen met een vriendin. Ik ben zo happy en hyperactief.

    Gaan er nog meer mensen dan, of naar een ander concert van Destine?

    Ik vind Destine niet zo.
    Misschien ga ik naar Black Veil Brides met mijn vriend, maar is nog niet zeker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Yaaay nicee! (:
    Nee, ik ga niet, ik vind Destine wel oké, maar niet zo dat ik naar een concert van ze zou gaan. (:
    Maar wel supernice! :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben vorig jaar naar Destine geweest op Eurosonic-Noorderslag. Ik heb een Met Michiel-In-Bad-Eend gesigneerd door de heren. Ze waren toen wel goed, maar nou heb ik niks meer van ze gehoord lol.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh my gossie. gosh. Nee, niet Destine, dat is nou echt een emoband.


    SLOAN.

    Voiceless schreef:
    Ik vind Destine niet zo.
    Misschien ga ik naar Black Veil Brides met mijn vriend, maar is nog niet zeker.


    Ja, ik zat nog te twijfelen tussen Destine en hun, maar ik ken Destine veel langer.

    Peeta schreef:
    Oh my gossie. gosh. Nee, niet Destine, dat is nou echt een emoband.


    Hoezo een emoband?

    Peeta schreef:
    Oh my gossie. gosh. Nee, niet Destine, dat is nou echt een emoband.


    -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb gehoord dat ze heel slecht waren, dus ja. Al vind ik hun muziek wel geweldig. :3 Ik wens je veel plezier alvast, haha (:


    wth.

    Mayfly schreef:
    Ik heb gehoord dat ze heel slecht waren, dus ja. Al vind ik hun muziek wel geweldig. :3 Ik wens je veel plezier alvast, haha (:


    Dat heb ik ook gehoord, maar ik heb wat live-optredens van hun beluisterd en ik vind ze dan ook gewoon goed. Maar goed, ik zie wel. Als het niets is, dan is het jammer. Er zijn ook nog twee andere bands, ik weet ook niet of die goed zijn live.
    Enne, ik hoef de kaartjes niet zelf te betalen. Dat doen mijn ouders. Dus als het erg slecht is, dan heb ik er niet eens geld aan verspilt xD

    Aaghhhh, warom zeg je dat nu, nu ben ik jaloers! xD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu wil ik er ook heen ;O
    Moet ik alleen nog iemand zoeken om mee te nemen(krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Kheb ze vorig jaar gezien.
    Misschien kom ik ook, maar ik denk het niet, ik vier dan vast mijn verjaardag ofzo :P


    Life is hard and then we die

    Mummelwummel schreef:
    Aaghhhh, warom zeg je dat nu, nu ben ik jaloers! xD


    Sorry!! :P
    Maar ik ben gewoon zo vrolijk :D
    Er zijn nog wel kaartjes hoor, het is nog niet te laat ;)

    PUKKELxDING schreef:
    Kheb ze vorig jaar gezien.
    Misschien kom ik ook, maar ik denk het niet, ik vier dan vast mijn verjaardag ofzo :P


    Vond jij ze wel goed live?

    Incubus schreef:
    (...)

    Vond jij ze wel goed live?
    Jup :)


    Life is hard and then we die