oke dit word een heel gezeur hoor
het zit zo: ik heb een paar goeie vriendinnen (stuk of 5 maar dat zijn dan ook meteen beste vriendinnen) en die hebben opeens allemaal een vriendje. en dan ook serieus allemaal, ik ben de enige van ons 'groepje' die nog geen vriendje heeft ook al ben ik 15, is dat eigenlijk vreemd? en ben ik dan meteen anders omdat geen enkele jongen mij blijkbaar leuk vind. ik weet heus wel dat ik niet zo knap ben enzo.
de laatste keer dat ik iets met een jongen had is alweer één jaar geleden, en eigenlijk heb ik nou ook het idee dat ik misschien niet meer goed pas bij mijn vriendinnnen, niet perse omdat ik de enige ben die geen vriendje heeft ofzo, maar gewoon, zij spreken bv af met z'n vieren en dan vragen ze mij er niet bij, dan gaan ze later weer praten over hoe gezellig het was en dan zit ik er maar een beetje bij omdat ik er dan weer niet bij was. eigenlijk voel ik me daardoor best buitengesloten, maar als ik er weer iets van zeg is het toch weer van: ''ja maar jij spreekt ook nooit eens wat af'' ofzoiets
iemand misschien een idee hoe ik me wel vrolijk kan voelen? en misschien ietsjes minder buitengesloten voel?
of heeft iemand van jullie dit ook?
xoxo
ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon