• oke dit word een heel gezeur hoor xD

    het zit zo: ik heb een paar goeie vriendinnen (stuk of 5 maar dat zijn dan ook meteen beste vriendinnen) en die hebben opeens allemaal een vriendje. en dan ook serieus allemaal, ik ben de enige van ons 'groepje' die nog geen vriendje heeft ook al ben ik 15, is dat eigenlijk vreemd? en ben ik dan meteen anders omdat geen enkele jongen mij blijkbaar leuk vind. ik weet heus wel dat ik niet zo knap ben enzo.
    de laatste keer dat ik iets met een jongen had is alweer één jaar geleden, en eigenlijk heb ik nou ook het idee dat ik misschien niet meer goed pas bij mijn vriendinnnen, niet perse omdat ik de enige ben die geen vriendje heeft ofzo, maar gewoon, zij spreken bv af met z'n vieren en dan vragen ze mij er niet bij, dan gaan ze later weer praten over hoe gezellig het was en dan zit ik er maar een beetje bij omdat ik er dan weer niet bij was. eigenlijk voel ik me daardoor best buitengesloten, maar als ik er weer iets van zeg is het toch weer van: ''ja maar jij spreekt ook nooit eens wat af'' ofzoiets

    iemand misschien een idee hoe ik me wel vrolijk kan voelen? en misschien ietsjes minder buitengesloten voel?
    of heeft iemand van jullie dit ook?

    xoxo


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Ga op jongensjacht. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ditzelf heb ik niet, maar je bent echt niet 'vreemd' als je met vijftien jaar geen vriendje hebt. Dat zijn er zoveel en de meesten die het hebben houden het toch niet tot hun dood vol met dat vriendje. Dat gaat binnenkort uit en dan zitten ze in een mega-dip, dat heb jij niet
    En hoe je je minder buitengesloten voelt? Misschien zelf beginnen over iets afspreken (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik hoef geen vriendje, maar het is niet vreemd hoor
    ik voel me ook buitengesloten bij mijn vriendinnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben ook 15 -bijna 16-
    en ik heb nog nooit een vriendje gehad :Y)

    En ik heb daar ook geen behoefte aan


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    je mag niet zoeken! xd
    hha, bij mijn vriendinnengroep is het ook zo, en echt overal op school komen er koppels bij enzo (ookal ben ik een daarvan, ghi)
    maar; je mag echt niet zoeken xd toen ik zocht vond ik niets, en ik zweer het je, toen ik volledig had opgegeven kwam Brandon voorbij en poof we zijn samen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben 15, en heb nog nooit een vriendje gehad, je hoeft nergens om te zeuren.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poppins schreef:
    Ik ben 15, en heb nog nooit een vriendje gehad, je hoeft nergens om te zeuren.

    Ze zeurt niet, ze uit een heel menselijke emotie. Take it or leave it. Bam.

    ON: Wat betreft geen jongen kunnen vinden, daar heb ik helaas geen oplossing voor. Same problem here namelijk. Maar je kunt het erop wagen om eens voor te stellen aan je vrienden om wat te gaan doen. Gewoon in de groep gooien: he, zullen we POTC 4 gaan kijken ofzo?
    Ik lul maar wat :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben 14 en heb nog nooit een vriendje gehad :Y) Misschien moet je op jacht gaan :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad en al mijn vriendinnen wel,maar ik trek er me niets van aan.En zit niet te doen alsof ik er eentje heb of ooit heb gehad,ik heb zelfs mijn voordeel waarom ik aleen ben lijstje

    -Ik laat zien dat ik perfect op mijn eigen kan leven en er niemand voor nodig heb
    -Waneer hij het heeft uitgemaakt zit ik niet te zeurenvan dat ik dacht dat hij de ware was
    -Je kan perfect met jongens omgaan als vrienden,niemand die jaloers word.
    -Je word niet wakker met elke dag 100 smsjes op je gsm van goede morgen,goed geslapen...
    -Meer belwaarde om met vriendinnen te smsen
    -Scampie's met knoflook gegeten??Geen probleem ik hoef toch niemand te kussen
    ...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad en al mijn vriendinnen wel,maar ik trek er me niets van aan.En zit niet te doen alsof ik er eentje heb of ooit heb gehad,ik heb zelfs mijn voordeel waarom ik aleen ben lijstje

    -Ik laat zien dat ik perfect op mijn eigen kan leven en er niemand voor nodig heb
    -Waneer hij het heeft uitgemaakt zit ik niet te zeurenvan dat ik dacht dat hij de ware was
    -Je kan perfect met jongens omgaan als vrienden,niemand die jaloers word.
    -Je word niet wakker met elke dag 100 smsjes op je gsm van goede morgen,goed geslapen...
    -Meer belwaarde om met vriendinnen te smsen
    -Scampie's met knoflook gegeten??Geen probleem ik hoef toch niemand te kussen
    ...


    haha dat lijstje vind ik wel goed(lol)


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    skailor schreef:
    (...)

    haha dat lijstje vind ik wel goed(lol)

    Ik geef toe ik zat een tijdje ook in zo'n periode als jou en toen heb ik dit lijstje op mijn kamer gehangen,misschin kan je het ook doen en er wat bijschrijven,hopelijk help het ;'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)
    Ik geef toe ik zat een tijdje ook in zo'n periode als jou en toen heb ik dit lijstje op mijn kamer gehangen,misschin kan je het ook doen en er wat bijschrijven,hopelijk help het ;'D


    weetje dat vind ik best een goed idee.


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    In principe voegt een vriendje niet echt iets toe aan je waarde als mens, want het gaat nog steeds om jou.

    Wel kut dat je je zo buitengesloten voelt. Ik ken dat gevoel, maar ik ben ook al heel lang geen vriendinnen meer met die meiden die dat ook 'deden'.
    Maar je moet niet denken dat ze het expres doen, of dat jij onbelangrijk voor ze bent. Vraag ze om eens iets leuks te gaan doen, dan heb je ook weer iets om over te praten waar je wel bij was ^^

    En ik geloof niet dat er geen jongen op de wereld is die jou niet leuk vind. Dat dacht ik zelf ook. Ik dacht dat ze me niet mooi vonden, maar inmiddels ben ik al een jaar bezet xD Je moet gewoon geduld hebben, want meestal komen daar de beste relaties uit voort.
    Tenminste dat vind ik (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes