• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff.
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 14:47 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb opzich geen slechte band met mijn ouders, helemaal niet. Maar wel een enorm slechte band met mijn broer...


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Instrumental schreef:
    Ik heb opzich geen slechte band met mijn ouders, helemaal niet. Maar wel een enorm slechte band met mijn broer...


    Ik kan mijn broer soms kapot schelden, en de andere dag moet ik om hem lachen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Instrumental schreef:
    Ik heb opzich geen slechte band met mijn ouders, helemaal niet. Maar wel een enorm slechte band met mijn broer...


    Ik denk dat je band nog wel beter wordt met je broer. Denk ik.
    Ik kon een aantal jaar geleden ook niet goed met mijn broers overweg, echt niet. Dagenlang ruzie blablabla. (Zoals ik nu met mijn ouders heb, alleen heb ik dat al sinds groep 8).. Maar nu is mijn band heel goed met mijn broers, en ik moest zelfs huilen omdat mijn broer dus weg ging naar de Jungle.. Een aantal jaar geleden had ik dat niet verwacht :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Ik denk dat je band nog wel beter wordt met je broer. Denk ik.
    Ik kon een aantal jaar geleden ook niet goed met mijn broers overweg, echt niet. Dagenlang ruzie blablabla. (Zoals ik nu met mijn ouders heb, alleen heb ik dat al sinds groep 8).. Maar nu is mijn band heel goed met mijn broers, en ik moest zelfs huilen omdat mijn broer dus weg ging naar de Jungle.. Een aantal jaar geleden had ik dat niet verwacht :')


    Mijn vader weet niet wat het woord: "Ophouden" betekend.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Ik denk dat je band nog wel beter wordt met je broer. Denk ik.
    Ik kon een aantal jaar geleden ook niet goed met mijn broers overweg, echt niet. Dagenlang ruzie blablabla. (Zoals ik nu met mijn ouders heb, alleen heb ik dat al sinds groep 8).. Maar nu is mijn band heel goed met mijn broers, en ik moest zelfs huilen omdat mijn broer dus weg ging naar de Jungle.. Een aantal jaar geleden had ik dat niet verwacht :')

    Ik vraag het me af. Hij sloeg me vroeger gewoon. Ik kan afentoe nog normaal met het praten. Maar op andere dagen scheld hij me weer helemaal verrot. Ik hoef hem echt nooit meer te zien..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Instrumental schreef:
    (...)
    Ik vraag het me af. Hij sloeg me vroeger gewoon. Ik kan afentoe nog normaal met het praten. Maar op andere dagen scheld hij me weer helemaal verrot. Ik hoef hem echt nooit meer te zien..


    Hoe oud is je broer?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Hoe oud is je broer?

    16.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Instrumental schreef:
    (...)
    16.


    Kan zijn dat ie in de pubertijd zit hoor.
    Die van mij zijn 26 en 28.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    Arme Duette =(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gourcuff schreef:



    Arme Duette =(

    aaw, wat heeft die gedaan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Instrumental schreef:
    (...)
    aaw, wat heeft die gedaan?


    Dat paard waar ik over vertelde. De dierenarts kwam vandaag. Ze heeft bloedvergiftiging en nu hinkt ze op 3 benen en heeft ze vandaag 3 spuiten gehad. Hopelijk knapt ze er van op. Dat groene is klei om het koel te houden en voor de vocht.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Dat paard waar ik over vertelde. De dierenarts kwam vandaag. Ze heeft bloedvergiftiging en nu hinkt ze op 3 benen en heeft ze vandaag 3 spuiten gehad. Hopelijk knapt ze er van op. Dat groene is klei om het koel te houden en voor de vocht.

    ahzoo, oh, ik hoop dat het goed komt! ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga morgen die Nederlandse horror film kijken die je op internet kan zien. Claustrafobia ofzo?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Instrumental schreef:
    (...)
    Ik vraag het me af. Hij sloeg me vroeger gewoon. Ik kan afentoe nog normaal met het praten. Maar op andere dagen scheld hij me weer helemaal verrot. Ik hoef hem echt nooit meer te zien..


    Ik heb zo vaak gevochten met mijn broers. Krabben,slaan,met spullen gooien. Als ik heel eerlijk mag zijn denk ik dat het aan de pubertijd ligt..
    Maar ja.. De tijd zal het leren(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Link


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus