• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff.
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 14:47 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vanmiddag deed Samir gewoon normaal tegen me(:
    En ik ook tegen hem.
    En tijdens de pauze had ik gehuild, dus ik kwam overstuur de winkel weer in. En toen had ik een gesprek met mijn baas, en kreeg ik later een knuffel en een kus op mijn hoofd van m'n baas. En toen kwam later Samir ook nog even me troosten (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Xavi schreef:
    (...)Ik vind je leuk (flower)


    Ghehehe.
    Dubbel dat met Reina? Ik ga ook nog met haar daten haha!(wedding)

    Maar ik ben het vrijgezellen leventje een beetje boele boele zat. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    waarom huilde je my dear? Is er iets met je vader? Nee toch eh?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Ghehehe.
    Dubbel dat met Reina? Ik ga ook nog met haar daten haha!(wedding)

    Maar ik ben het vrijgezellen leventje een beetje boele boele zat. ;x
    Ik ook man! Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Sven moet effie beseffen dat ik hem honderd procent wil (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RealxMadrid schreef:
    Vanmiddag deed Samir gewoon normaal tegen me(:
    En ik ook tegen hem.
    En tijdens de pauze had ik gehuild, dus ik kwam overstuur de winkel weer in. En toen had ik een gesprek met mijn baas, en kreeg ik later een knuffel en een kus op mijn hoofd van m'n baas. En toen kwam later Samir ook nog even me troosten (:


    A poppie toch! ;(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Xavi schreef:
    (...)Ik ook man! Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Sven moet effie beseffen dat ik hem honderd procent wil (:


    Ik heb er 5 gehad ;$$.
    Maar sinds de middelbare school helemaal geen een. Ze vonden me allemaal lelijk. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RealxMadrid schreef:
    Vanmiddag deed Samir gewoon normaal tegen me(:
    En ik ook tegen hem.
    En tijdens de pauze had ik gehuild, dus ik kwam overstuur de winkel weer in. En toen had ik een gesprek met mijn baas, en kreeg ik later een knuffel en een kus op mijn hoofd van m'n baas. En toen kwam later Samir ook nog even me troosten (:

    aaaw. maar wel lief van Samir dan (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Ghehehe.
    Dubbel dat met Reina? Ik ga ook nog met haar daten haha!(wedding)

    Maar ik ben het vrijgezellen leventje een beetje boele boele zat. ;x

    Ik ook, ik ben het zat. Het is zoiezo dat ik me sinds een jaartje me zelfverzekerd genoeg vol om te dúrven dromen zegmaar, en nu wil ik een boyfriend ook.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind



    Ik wil zo graag dat hij hier al woont!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Instrumental schreef:
    (...)
    Ik ook, ik ben het zat. Het is zoiezo dat ik me sinds een jaartje me zelfverzekerd genoeg vol om te dúrven dromen zegmaar, en nu wil ik een boyfriend ook.


    Uhuh. Ik heb geen zelfvertrouwen hoor, echt NIET! ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Xavi schreef:
    waarom huilde je my dear? Is er iets met je vader? Nee toch eh?


    Nou, ik had dus een beetje info over papa, best weinig. Dus ik was in paniek..
    En toen moest ik dus uitleggen aan mijn baas waarom ik huilde, dus ik dat beetje wat ik wist uitleggen. En toen mocht ik van hem naar huis bellen, en toen had hij het kantoor op slot gedaan zodat ik wat privacy had.
    En nou ja, ze weten dus niet wat het is met hem. Hij is vanmorgen bij het werk buiten westen geweest, en toen hebben ze 112 gebeld. Er is iets mis met zijn rug, wss een zenuw die beklemd zit, maar ze kunnen het niet vinden. En dus moet hij maandag ergens anders heen en anders moet hij naar de neuroloog.
    En nu zit hij dus in de ziektewet, hij kan alleen normaal zitten als hij tig pijnstillers slikt.
    Dus ik had later weer een gesprek met mijn baas, toen ik had gebeld. En toen moest hij lachen omdat hij weet hoe mijn relatie met papa is. Hij was blij dat ik toch om hem moest huilen.. En toen kreeg ik dus een knuffel en een kus en toen ging ik verder werken. En toen kwam Samir naar me toe (: *O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik ben echt jaloers op jou Lien, het is echt een schatje! ,3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gourcuff schreef:



    Ik wil zo graag dat hij hier al woont!


    AAAAAHW wat een poepie


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    Nou, ik had dus een beetje info over papa, best weinig. Dus ik was in paniek..
    En toen moest ik dus uitleggen aan mijn baas waarom ik huilde, dus ik dat beetje wat ik wist uitleggen. En toen mocht ik van hem naar huis bellen, en toen had hij het kantoor op slot gedaan zodat ik wat privacy had.
    En nou ja, ze weten dus niet wat het is met hem. Hij is vanmorgen bij het werk buiten westen geweest, en toen hebben ze 112 gebeld. Er is iets mis met zijn rug, wss een zenuw die beklemd zit, maar ze kunnen het niet vinden. En dus moet hij maandag ergens anders heen en anders moet hij naar de neuroloog.
    En nu zit hij dus in de ziektewet, hij kan alleen normaal zitten als hij tig pijnstillers slikt.
    Dus ik had later weer een gesprek met mijn baas, toen ik had gebeld. En toen moest hij lachen omdat hij weet hoe mijn relatie met papa is. Hij was blij dat ik toch om hem moest huilen.. En toen kreeg ik dus een knuffel en een kus en toen ging ik verder werken. En toen kwam Samir naar me toe (: *O*


    Ik heb ook een slechte band met mijn vader...


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RealxMadrid schreef:
    (...)

    AAAAAHW wat een poepie


    Hihi ja hè!

    @Esther hij is echt zo lief!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus