• Hey hola.
    Ik heb dus een suggestie ivm met de zoekfunctie wat stiekem trekt die echt op niks sorry
    Als ik bv verhalen wil lezen over All Time Low, typ ik dus All Time Low in bij de zoekfunctie, maar als je dat doet, kom je dus geen -tuut- tegen over All Time Low, terwijl ik er zeker van ben dat sommige mensen dat in hun titel hebben staan. Je moet het echt heel uitpluizen en dat is niet meteen evident. Dus misschien zou het gemakkelijk zijn als je "All Time Low" kan intypen, met de quotes zo, dat als een geheel gepakt wordt en dat je dan wél gewenste resultaten terug vindt.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 13:46 ]

    Slim, dat heb je toch ook bij Google? (:
    Ik ben in ieder geval voor!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat ben jij een slimme meid. Het zou mss ook gewoon handig zijn moesten we terug trefwoorden kunnen invullen, dan zouden we dat gelijk terug vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Wat ben jij een slimme meid. Het zou mss ook gewoon handig zijn moesten we terug trefwoorden kunnen invullen, dan zouden we dat gelijk terug vinden.

    Indd, lang leve de tags!

    Cellophane schreef:
    (...)
    Indd, lang leve de tags!
    Maja das ineens verdwenen en da ging binnekort terug komen, maar da blijft maar binnekort


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Maja das ineens verdwenen en da ging binnekort terug komen, maar da blijft maar binnekort

    Das zoals op de site van ymas van die merch 'soon'

    Cellophane schreef:
    (...)
    Das zoals op de site van ymas van die merch 'soon'
    Ja echt hea. Ken da es tegen die mannen gezegd, maja geen commentaar. Khad er mss beter fags achter geschreven. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voor! :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Voor!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    FinalDay schreef:
    Voor ;'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja, daar heb ik een half jaar terug ook een suggestie over gedaan en er is nog steeds niks aan gedaan. Als er iets is wat compleet bagger is aan deze site is het de zoekfunctie wel.

    Dus, wat we willen hebben is een zoekfunctie die reageert op de combinatie van de woorden en daar de stories bij zoekt, dus 'all time low'. En niet het crappy systeem wat er nu is, die zoekt op élk fucking woord wat je intypt: 'all', 'time' en 'low'. Daarom krijg je dus die shit en kom je geen goeie resultaten tegen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 14:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ja, daar heb ik een half jaar terug ook een suggestie over gedaan en er is nog steeds niks aan gedaan. Als er iets is wat compleet bagger is aan deze site is het de zoekfunctie wel.

    Dus, wat we willen hebben is een zoekfunctie die reageert op de combinatie van de woorden en daar de stories bij zoekt, dus 'all time low'. En niet het crappy systeem wat er nu is, die zoekt op élk fucking woord wat je intypt: 'all', 'time' en 'low'. Daarom krijg je dus die shit en kom je geen goeie resultaten tegen.

    Amen.

    Helemaal voor, ik erger me ook altijd aan die ellendige lange pagina's en dat zou echt veel makkelijker zijn!