• ...iemand me de hele tijd na doet.
    Pas had ik in me msn naam staan: #In your shadow I can shine. Toen vroeg een meisje: "Vind je goed als ik er ook in doe?" Dus ik zei: "Liever niet. Kan je zelf niets bedenken?" Maar ze zette er toch in. Moet ze ook zelf weten, want het is maar van een songtekst. Dag later had ik het eruit gehaald, deed zij dat ook gelijk.
    En toen zette ik in me naam: O4'O5'O8 T&G Forever and a Day. <3 Zet zij het ook in der naam, terwijl ze niet eens wist waar het over ging. Dus ik zei waar het over ging, in de hoop dat ze het er dan uit zou halen. Gaat ze er eerst over lopen zeuren dat het niet waar is, maar toch wil ze het er niet uithalen.
    En nu heb ik in me naam staan: #You make me wanna listen to music again. 3x raden wat zij meteen doet? Precies, het staat nu ook in haar naam. Terwijl ze een half uur daarvoor nog Adam Lambert liep te beledigen. (Die zin is van een nummer van Adam, mocht je het niet weten)

    En dat is alleen nog maar met msn-namen. Maar als ik bijv. even niet reageer omdat ik bezig ben, is zij ook ineens met iets bezig. En allemaal van zulk soort dingen.

    Of ben ik nu een zeur als ik me daar aan erger? :3

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 12:52 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Eos schreef:
    Nee hoor, dat meisje lijkt me heel irritant. Ik zou haar eens duidelijk maken dat je het stom vindt! (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    C2 schreef:
    logichs blokeren?

    Dat kan blijkbaar niet met de nieuwe msn..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Aan de ene kant, ze ziet jou als haar voorbeeld (:
    Maar ik zou er ook gek van worden!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Je kan met de nieuwste msn wel instellen dat bepaalde personen jou alleen offline zien? Misschien kan je dat doen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    wow, hoe oud is ze, 5?


    Save me from myself.

    Ach, verwijder dat wijf. Die ben je beter kwijt dan rijk, neem het van mij aan :]


    No growth of the heart is ever a waste