• De leden van one direction zijn op hol geslagen sinds ze beroemd zijn. Ze feesten, drinken en gebruiken drugs dat het een lieve lust is. Bovendien beleven ze geregeld wilde nachten met gewillige fans waarvan ze vaak niet eens de naam weten. Hun platenmaatschappij heeft er genoeg van en besluit actie te ondernemen. Ze huren 5 doodnormale meisjes in die de jongens weer op het rechte pad moeten brengen. Alles gaat goed en de jongens vallen als een blok voor de meiden. Tot ook zij de smaak van het feesten te pakken krijgen. Maar dan komt er da ene feestje waar alles verschrikkelijk mis loopt.


    Rollen nodig;
    * 4 doodnormale meisjes
    TroutyMouth ; Kayirangwa ; Aria ; Dumbledore
    * Feestvriend(inn)en van One Direction
    Kayirangwa ; TroutyMouth
    * Zelf verzonnen

    Invullen;
    # Rol;
    # Voornaam;
    # Bijnaam;
    # Volledige naam;
    # Nationaliteit;
    # Leeftijd;
    # Uiterlijk; ~Bekend persoon 1 foto en naam, onbekend persoon 2 foto's (GEEN Emilie Nereng)~
    # Familie;
    # Extra;
    # Titel?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 14:16 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Niall. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als Harry al bezet is, ga ik lekker gemeen doen tegen Sanne, ik wil Niall. Hahahahah, en anders, hmm, daar moet ik even over na denken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Als Harry al bezet is, ga ik lekker gemeen doen tegen Sanne, ik wil Niall. Hahahahah, en anders, hmm, daar moet ik even over na denken.


    Ah. :[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aria schreef:
    Als Harry al bezet is, ga ik lekker gemeen doen tegen Sanne, ik wil Niall. Hahahahah, en anders, hmm, daar moet ik even over na denken.

    Sorry, maar Dumbledore was iets eerder :s
    Ik heb nog Liam of Zayn ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ah. :[


    Gheghe, doe anders maar Zayn. (: Hem vind ik ook wel wat hebben met zijn "Next week, Zoë will be eating food from my naked body."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    LIAM OF ZAYN.

    Je mag kiezen xd. Maar ik denk dat Liam beter is, want mijn personage lijkt nogal op Zayn & dan gaat het op incest lijken. Dat willen we ook niet.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Aria schreef:
    (...)

    Gheghe, doe anders maar Zayn. (: Hem vind ik ook wel wat hebben met zijn "Next week, Zoë will be eating food from my naked body."


    Sorry, honey. <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Sorry, honey. <3


    Doesn't matter, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het trouwens wel érg spannend klinken die zin van Zayn, dat zou je er heus wel in kunnen verwerken, met een kleine naamsverandering. "kuch"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    # Rol; Partyvriend
    # Voornaam; Joey
    # Bijnaam; Joe, Rikes
    # Volledige naam; Joey Benn Riker
    # Nationaliteit; Amerikaans. Joey verhuisde op zijn vierde naar Engeland met zijn vader.
    # Leeftijd; 17, hij is geboren op 12 september 1992
    # Uiterlijk; Logan Lerman


    # Familie; Joey is altijd het buitenbeentje van de familie geweest. Zijn moeder werkt als kokkin in een vijfsterrenrestaurant terwijl zijn vader huisman is. Joey heeft nog een ouder broer, maar voor de rest weet niemand echt hoe de gezinssituatie thuis zit. Men beweert dat hij van huis is weggelopen nadat hij zijn moeder geslagen had.
    # Extra; Joey is een erg spontaan en charmaristisch persoon, maar hij kan ook erg gemeen en venijnig uit de hoek komen. Zijn favoriete hobby is natuurlijk feesten. Hij betaalt zijn dure feestjes en appartement met drugshandel en hij is redelijk populair onder de Londense jongeren.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.