• Nou, ik ben vandaag eens langs de piercing shop gegaan en ben naar de stretchers gaan kijken. Ik heb me uiteindelijk de kleinste die naar 3mm gaat gekocht en probeer hem er nu in te werken. Maar wat ik helemaal ben vergeten te vragen is; Kunnen die kleinen ook nog terug groeien naar een normale grote?
    (Ik wil niet groter dan 6mm gaan)
    Maar zouden ze erna nog dicht kunnen groeien als ik ze er een tijdje uit haal?
    Wie heeft ze en weet hier wat meer van? ^^


    (Ik begrijp dat niet iedereen het mooi vindt, maar respecteer ook de meningen van anderen (: )

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 19:11 ]


    Dare to Live

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wow, als je rap strecht is de kans dat je oor nog dichtgroeit minder groot

    Yeah, ben ik ook net achter gekomen jammer genoeg. Zoals ik al zei, ik ga een kleinere morgen halen (:


    Dare to Live

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Yeah, ben ik ook net achter gekomen jammer genoeg. Zoals ik al zei, ik ga een kleinere morgen halen (:

    Die grote is er toch al uit eh?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wow 3 cm of wacht mm ik zat al met 3 cm met mn vingers en dacht wtf da kan niegt. nog een keer gelezen en idd. niet zo. Kun je een foto plaatsen heo dat eruit ziet in je oor. Ik vind ze er cool uitzien maar nieks voorm y. bij xfactor heeft rochelle van die groote die zijn leleijk. ze zijn trouwens leuk op dat plaatje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Ik kan het je ook best wel uitleggen en helpen, want ik doe het ook, en ik heb het ook van iemand geleerd. Of je leest eventjes dat topic door die ik in mijn vorige berichtje heb gezet en als je vragen hebt mag je ze aan mij stellen.
    Het is namelijk goed om te weten waar je mee bezig bent want je moet niet stretchen als je er niets van weet (:

    Yeah is begrijpelijk, maar dan vind ik het nog vreemd dat ze het me niet eventjes hebben laten weten. Maar ja, mij kennende, ik had het moeten vragen, alleen ik vond het zo geweldig en wou meteen beginnen en heb er helemaal niet over na gedacht dat het zo moeilijk zou zijn. Hmm, nu voel ik me best dom haha


    Dare to Live

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Yeah is begrijpelijk, maar dan vind ik het nog vreemd dat ze het me niet eventjes hebben laten weten. Maar ja, mij kennende, ik had het moeten vragen, alleen ik vond het zo geweldig en wou meteen beginnen en heb er helemaal niet over na gedacht dat het zo moeilijk zou zijn. Hmm, nu voel ik me best dom haha

    Ik vind het ook raar van ze, ze horen je gewoon te helpen.
    Het is niet zo moeilijk je moet gewoon weten wat je doet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Die grote is er toch al uit eh?

    Ik houd het puntje erin, ze blijven gewoon zitten aangezien ik nu niets doe behalve computeren ^^


    Dare to Live

    mispattinson schreef:
    wow 3 cm of wacht mm ik zat al met 3 cm met mn vingers en dacht wtf da kan niegt. nog een keer gelezen en idd. niet zo. Kun je een foto plaatsen heo dat eruit ziet in je oor. Ik vind ze er cool uitzien maar nieks voorm y. bij xfactor heeft rochelle van die groote die zijn leleijk. ze zijn trouwens leuk op dat plaatje.

    Haha! Wow, 3cm zou echt amazing zijn, maar dat is me een beetje te groot ;). Ik zal proberen een foto te plaatsen als ik eindelijk goede stretchers heb met een goede maat ^^


    Dare to Live

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Ik vind het ook raar van ze, ze horen je gewoon te helpen.
    Het is niet zo moeilijk je moet gewoon weten wat je doet (:

    Naja, hij was wel erg vriendelijk en zei ook dat ik voorzichtig ermee moest doen en proberen tot de helft. Maar misschien had hij gedacht dat ik al was begonnen ofzo. Idk D:
    Yeah, ik zal ook meer info erover gaan zoeken ^^


    Dare to Live

    xMellifluous schreef:
    (...)
    Naja, hij was wel erg vriendelijk en zei ook dat ik voorzichtig ermee moest doen en proberen tot de helft. Maar misschien had hij gedacht dat ik al was begonnen ofzo. Idk D:
    Yeah, ik zal ook meer info erover gaan zoeken ^^

    Ahw ja dat kan ook. Je kan meteen van 0.8 (oorbellen) naar 1.6 gaan als het goed is. Daarna moet je officieel een maand wachten maar het kan ook sneller. Dan gaat het gewoon met stapjes van een millimeter (: Dat is het in het kort.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Ahw ja dat kan ook. Je kan meteen van 0.8 (oorbellen) naar 1.6 gaan als het goed is. Daarna moet je officieel een maand wachten maar het kan ook sneller. Dan gaat het gewoon met stapjes van een millimeter (: Dat is het in het kort.

    Dankjewel! Ik zal morgen nieuwe gaan halen en er langzaam mee doen. Wel fijn dat je het me laat weten! ^^


    Dare to Live

    Heb vandaag me nieuwe gehaald! Hij is roze :3


    Dare to Live

    3mm lol. Daar ben ik echt gelijk overheen gegaan. Ik ga binnenkort aan de slag als piercer bij een tattoo/piercing-shop, en wij verkopen geen stretchers van 3-mm of tot 3mm. Wij verkopen ze tot 2mm, en dan 4, 6, en niet verder. En het groeit zekerteweten dicht, want wat is nou 3mm? Bij 6mm adviseer ik om je 4mm plugjes erin te doen en ze daarna 'naakt' te laten, zodat je tenminste nog iets in je oren hebt (denk aan school, werk, onder 4mm valt het niet meer op dat je een gapend gat in je oor hebt ouwe)


    Edit: Ik ging van 0.8 naar 2mm, van 2 naar 4, van 4 naar 6, en laatst van 6 naar 8, maar ik krijg 35% korting als ik het laat doen in m'n shop, dusja. =w=

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 17:26 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)