• Ik had gisteren nog een topic geopend dat mijn mentor het een kut smoes vond dat ik niet mee ging zwemmen met de klas omdat ik ongesteld ben. Ik moest van hem vandaag naar mijn gymlerares toe, kwam ik hem tegen en vroeg of hij wist waar zij was. Begon hij eerst te vertellen dat hij het niet lullig bedoelde en het stom vind als ik zou blijven zitten om gym, wat ik dus moet als het er zo aantoe gaat. Maar hij vroeg ook aan mijn vriendinnen of je kan zwemmen als je ongesteld ben. uit alle monden klonk dit antwoord: Nee. je kan het wel, maar ik doe niet aan tampons. Dus ja. Maar wat vinden jullie er van dat je kan blijven zitten omdat je een onvoldoende staat voor gym? En dat er word gezecht dat je wel moet zwemmen als je ongesteld bent?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat vind ik nergens op slaan, bij ons kun je volgens mij niet eens blijven zitten op gym.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is echt dom,bij ons kan je amper onvoldoende staan voor gym,alleen als je echt niet mee doet.
    Dat je moet zwemmen als je ongesteld bent vind ik ook dom,ik zou het ook gewoon weigeren. Trouwens als je het heel erg ben kan je niet omdat je dan om de 5 minuten je tampon moet vervangen. Dat werkt niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    niemand kan je verplichten tampons te gebruiken
    & nee; ik vind ook niet dat gym zo'n belangrijk vak is om ervoor te blijven zitten

    Nee, dat is net zo belachelijk als blijven zitten op CKV/KCV, echt dom. Ik vind dat jij niet mag blijven zitten vanwege gym, zeker niet als je voor de rest goed staat! D:

    & de laatste vraag niet gelezen...
    Nee, dat mag niet. Als jij weigert om tampons te gebruiken, dan is dat maar zo, pech voor die leraren, dan doe jij niet mee. Dat heb ik ook een keer gezegd op school met gym, alleen dan trampolinespringen. Mijn lerares was het er mee-eens.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 16:30 ]


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Nee, dat is net zo belachelijk als blijven zitten op CKV/KCV, echt dom. Ik vind dat jij niet mag blijven zitten vanwege gym, zeker niet als je voor de rest goed staat! D:


    Ik sta voor de rest nog 3 vijfen, maar daar tegen over een 9, een 8, veel 7en en een of twee 6en


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Natuurlijk blijf je niet zitten voor gym! het haalt misschien je eindpercentage omlaag maar je leerkrachten zijn nog wel zo slim om te weten dat gym daarvoor zorgt !

    Trouwens : zwemmen tijdens je regels is wel mogelijk, maar absoluuuut niet fijn!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 16:33 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MoonShadows schreef:
    Natuurlijk blijf je niet zitten voor gym! het haalt misschien je eindpercentage omlaag maar je leerkrachten zijn nog wel zo slim om te weten dat gym daarvoor zorgt !

    Trouwens : zwemmen tijdens je regels is wel mogelijk, maar absoluuuut niet fijn!


    Bij mij op school laten ze je er wel voor zitten. Het is al zo vaak eerder gebeurt, dus het zou me niks verbazen als ze het bij mij ook zouden doen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Zwemmen is dan wel mogelijk, maar niet fijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij ons mocht je geen examen maken als je onvoldoende stond op gym, dan moest je een vervangende opdracht maken.

    Ik vind het hele vak sowieso nutteloos. Alsof je later op je baan salto's moet kunnen maken. ...


    Alleen maar tranen van geluk

    Veritas schreef:
    Dat vind ik nergens op slaan, bij ons kun je volgens mij niet eens blijven zitten op gym.


    Haha, Lieke, dat kan dus wel.(:

    Maar ik vind het een kut reden. Zwemmen als je ongesteld bent doe je sowieso niet, met tampons is dat ook geen prettig gevoel, je leraar moet dat begrijpen.:'D


    everything, in time

    Veritas schreef:
    Dat vind ik nergens op slaan, bij ons kun je volgens mij niet eens blijven zitten op gym.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Veritas schreef:
    Dat vind ik nergens op slaan, bij ons kun je volgens mij niet eens blijven zitten op gym.


    Gym gaat tyoch niet over hoe slim je bent?


    Food.

    Ik vind het echt stom, bij ons krijg je alleen een onvoldoende voor gym als je weigert mee te doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het erover.. Ik krijg zelfs geen onvoldoende als ik weiger om een oefening te doen omdat ik ze eng vind :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind het dom dat je kan blijven zitten op gym. Vooral omdat sommigen er gewoon echt niet goed in zijn en wat moet je dan doen? Zelf ben ik slecht in balsporten, speerwerpen en discuswerpen. Ja, dan haal ik bijna overal een onvoldoende voor. Wat moet ik dan? Ik hoef gelukkig niet omdat ik een polsblessure had en die smoes nog even doorzet:Y)

    Dat vind ik trouwens net zoals bij CKV.


    To live would be an awfully big adventure