• Ik heb net alles weer opnieuw gekeken ,en ik moet zeggen IT'S TOTALLY AWSOME <3

    Jammergenoeg zijn er echt weinig story's van OHSHC =[

    Ik vind honey-kun en mori-kun super sgattig bij elkaar <3
    En ze zijn allemaal zo grappig , ik lach me echt dood ..

    Wie vinden jullie het leukst ?


    I'm such a fan .. *fangirlscream*


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Ik vind Honey het leukste ^^
    Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb O:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind Honey het leukste ^^
    Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb O:


    :O Schaaaaaam je , jammer dat er geen seizoen 2 is .. gelukkig gaat de manga wel door ... moet ik maar eens gaan lezen dan ^^


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Ik ken het niet, waar gaat het over? :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben die nu aan het volgen, ben bij aflevering 19 en vind het nu al super <3
    Echt jammer dat het ook maar 26 afleveringen heeft ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BEL0VED schreef:
    Ik ken het niet, waar gaat het over? :3


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    BEL0VED schreef:
    Ik ken het niet, waar gaat het over? :3

    Haruhi is een tomboy girl die nogal arm is. Ze komt in de host club (een jongens club) terecht omdat ze een dure vaas kapot heeft gemaakt en die dus moet terug betalen. Maar omdat ze geen geld heeft moet ze dus in de club. Alleen, Haruhi is een meisje, en de club is voor jongens. Niemand van school, behalve de club, weet dat ze eigenlijk een meisje is.
    Daar gaat het zo'n beetje over in het algemeen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    (...)
    Haruhi is een tomboy girl die nogal arm is. Ze komt in de host club (een jongens club) terecht omdat ze een dure vaas kapot heeft gemaakt en die dus moet terug betalen. Maar omdat ze geen geld heeft moet ze dus in de club. Alleen, Haruhi is een meisje, en de club is voor jongens. Niemand van school, behalve de club, weet dat ze eigenlijk een meisje is.
    Daar gaat het zo'n beetje over in het algemeen.


    host club is geen jongens club maar een gast heren club, dus een club met jongens die de meiden het naar hun zin willen maken, maar dan niet op een perverse manier ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I love it! <3
    Het is echt zo grappig :'D
    En ik vind denk ik de tweeling het leukste ^^

    Ik ken het, alleen heb ik hem nog niet afgekeken.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    pff zo'n lange tijd geleden dat ik ze heb gekeken. ik vind ze erg leuk. alleen soms te preuts, vanaf haruhi's kant dan xD maar dat heb ik met veel manga, het gaat me vaak zo irriteren als ze maar niet gaan zoenen als het zo overduidelijk is dat ze elkaar leuk vinden XD

    de comedy in deze serie is echt goed!


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?