• Hoi,ok ik ga even heel erg zeuren,je bent gewaarschuwd.
    Een vriendin van mij geeft een feest omdat ze dan (misschien) geslaagd is. En om heel eerlijk te zijn heb ik er totaal geen zin in. Het is op een dag dat ik sowieso eigenlijk niet kan(een vriendin,mijn zus en ik zouden naar potc gaan,en het was al een heel gedoe om dat te regelen,nu begint dat weer van voor af aan). Dat weet ze,ik heb het haar gezegd maar daar trek ze zich niks van aan. En het is vlak voor de pww van andere vrienden dus die vinden het ook niet zo fijn en als zij een herkansing moet doen is ze dan nog niet geslaagd. Niet echt een handige datum dus.
    Maar ok,dat even terzijde.
    Ik heb er vooral geen zin in omdat ik nu al weet dat het niet echt leuk word. Ik weet al pressies hoe dat gaat. Die vriendin die het feest geeft zit de hele tijd met haar vriendje,een andere vriendin zit de hele tijd bij haar vriendje klef te doen. En dat is heel moeilijk voor mij om te zien. Er komen ook veel mensen die ik niet ken en ik kan niet met vreemde of met mensen die ik niet goed ken omgaan. Serieus ik klap dicht ofzo. En andere vrienden wel dus die mengen zich wel en ik niet. Sta ik daar dadelijk alleen. En ik moet die dag werken dus dan ben ik moe en heb pijn aan mij poten,lekker.
    Man ik heb er echt geen zin in.

    Maar ja ik moet wel gaan wat ze is toch wel een soort vriendin van mijn en ze hoort bij mijn vrienden groepje. Dus ik moet wel,he.
    Weet iemand hoe ik het toch een beetje leuk kan maken(nee ik kan me echt niet mengen,geloof me)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zij niet. Geloof me ik heb haar heel vaak dingen proberen uit te leggen maar ze kan het niet of wilt het niet begrijpen. Dat is ook het probleem.


    Sorry hoor, maar dan kan je het niet echt een vriendin noemen vind ik.

    Matthew schreef:
    Ik zou gewoon niet gaan dan hoor :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Incubus schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar dan kan je het niet echt een vriendin noemen vind ik.

    Vandaan het "toch een soort van vriendin."


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Neem iemand mee?? Of verzin een smoes om niet tegaan, je moet niet doen omdat het MOET je moet het doen omdat je het WILT

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:57 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dan ga jij toch alleen met je zus? :O
    Lijk me gezellig een zus&zusje uitje (:


    -Ja, ik quote me eigen. Had et gevoel dat je hem niet gelezen had, want et is de laatste reactie op page 1-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    -Ja, ik quote me eigen. Had et gevoel dat je hem niet gelezen had, want et is de laatste reactie op page 1-

    Nee ik had hem gelezen,wel een goed idee,maar dan zit je nog steeds met dat gezeik en die sociale druk.
    Het is heel moeilijk uit te leggen maar ik voel me zowat verplicht om te gaan. Na dit jaar gaat ze studeren en dit is het laatste feest samen en de rest gaat ook en verwacht dat ik ook ga.
    Die vriendin van het feest en ik hebben al eens hele erge ruzie gehad(sinds dien zie ik haar ook niet echt meer als vriend) en dat ging ook niet.Zij denkt dat we nog steeds goede vrienden zijn,ook al zijn we dat voor mij eigenlijk niet.
    Ik kan heel moeilijk voor me zelf op komen en heel moeilijk over mijn gevoelens praten(want dat ik kan ''niet naar stellen kijken'' is heel erg bij mij en het grootse probleem) en ik weet zeker dat de meeste van mijn vrienden het niet begrijpen(ervaring).
    Ik wil ook niet aan die sociale druk toegeven,daar "veracht' ik mezelf ook voor,maar als ik het niet doe dat ik dan weer gezeik krijg en daar heb ik helemaal geen zin in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wauw, dit klinkt me echt heel erg bekend in de oren. Ik heb namelijk ook net een uitnodiging gekregen van een vriendin die samen met haar vriend haar examenfeest houdt, terwjil ze de definitieve uitslag nog niet eens weet.
    Anyway, ik heb een beetje tzelfde als jij, ik weet namelijk ook nog niet of k t wel zo leuk ga vinden. Ze is ook alleen maar met haar vriendje bezig. Ik heb haar daar met 2 andere vriendinnen al eens met haar over proberen te praten, maar ook bij haar heeft t geen nut.

    Maar sorry, ik heb geen idee wat je nu moet doen ;x


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    Wauw, dit klinkt me echt heel erg bekend in de oren. Ik heb namelijk ook net een uitnodiging gekregen van een vriendin die samen met haar vriend haar examenfeest houdt, terwjil ze de definitieve uitslag nog niet eens weet.
    Anyway, ik heb een beetje tzelfde als jij, ik weet namelijk ook nog niet of k t wel zo leuk ga vinden. Ze is ook alleen maar met haar vriendje bezig. Ik heb haar daar met 2 andere vriendinnen al eens met haar over proberen te praten, maar ook bij haar heeft t geen nut.

    Maar sorry, ik heb geen idee wat je nu moet doen ;x

    Dank je eindelijk iemand die me echt begrijpt,dat is al heel fijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Matthew schreef:
    Ik zou gewoon niet gaan dan hoor :'D


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ze weet dat ik dan geen afspraak heb,behalve die van potc,waar mijn vriendin ook mee zou gaan(die ook is uitgenodigd). En dan krijg ik weet gezeik,met hun en hier thuis en daar heb ik ook geen zin in.
    Ik weet het ik zou eigenlijk voor me zelf op moeten komen maar dat kan ik niet,nooit gekund ook.
    Het ligt wat moeilijk met mij.

    Leer 'nee' zeggen, want heel vaak komt het beter uit voor jezelf.
    Zie deze situatie maar als een oefening. Je moet niet altijd doen wat de andere van jou willen, doe wat jij wil. Je bent toch niet geboren om hun bevelen op te volgen?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Leer 'nee' zeggen, want heel vaak komt het beter uit voor jezelf.
    Zie deze situatie maar als een oefening. Je moet niet altijd doen wat de andere van jou willen, doe wat jij wil. Je bent toch niet geboren om hun bevelen op te volgen?

    Bij deze kan ik niet nee zeggen. Probeer het te begrijpen,sociale druk enzo. Dit is niet zo maar iets waar je 1,2,3, nee zegt. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar als ik niet ga krijg ik alleen maar gezeur over me heen, en daar heb ik helemaal geen zin.
    Nee zeggen kan ik opzicht wel,maar niet met dit soort dingen. Ik ben bijna verplicht om te gaan. Nooit zo iets gehad? Dan is het moeilijk uit te leggen,maar het is een soort van moeten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je hoeft écht niet te gaan.
    Je zegt gewoon dat het je spijt, maar dat je al had afgesproken en écht niet kunt.
    Einde.

    Edit: Als je denkt dat ze je reden flauw gaan vinden, dan hoef je niet uit te leggen waarom. Je bent hen niets verschuldigd. Je kan gewoon niet komen, want je hebt al lang iets anders gepland. Punt. Echte vrienden begrijpen dat.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 10:57 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    StJimmy schreef:
    (...)
    Bij deze kan ik niet nee zeggen. Probeer het te begrijpen,sociale druk enzo. Dit is niet zo maar iets waar je 1,2,3, nee zegt. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar als ik niet ga krijg ik alleen maar gezeur over me heen, en daar heb ik helemaal geen zin.
    Nee zeggen kan ik opzicht wel,maar niet met dit soort dingen. Ik ben bijna verplicht om te gaan. Nooit zo iets gehad? Dan is het moeilijk uit te leggen,maar het is een soort van moeten.

    Je weet toch de uitslag van je examens nog niet? Zij ook niet? En sommigen moeten nog herkansen? Waarom zou je dan naar een feest dat toch nergens op slaat? Vraag dat die dat op een andere datum organiseert ofzo, want anders kom je niet. Ik vind het echt vaag, hoor.
    Ze is je moeder niet...


    Where there is a sea there are pirates...

    Als jij geen zin hebt om te gaan, dan ga je toch niet?
    Als je vriendin geen rekening met je kan houden, dan hoef jij je er niks van aan te trekken dat je al plannen had.
    Bovendien zou ik het grof van je vinden als je nu je zus na die hele regeling laat vallen voor "een soort van vriendin".
    Als ze je vriendin is, begrijpt ze dat. Begrijpt ze het niet, dan is het geen echte vriendin en dan heb je er beter niks meer mee te maken.
    Simple as that.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Captain schreef:
    (...)
    Je weet toch de uitslag van je examens nog niet? Zij ook niet? En sommigen moeten nog herkansen? Waarom zou je dan naar een feest dat toch nergens op slaat? Vraag dat die dat op een andere datum organiseert ofzo, want anders kom je niet. Ik vind het echt vaag, hoor.
    Ze is je moeder niet...

    Dat is de dag na dat we te horen krijgen of we geslaagd zijn,jaja heeft ze lekker geplant. Ik heb haar gevraagd of het op een andere datum kan en gezegd dat die datum heel onhandig is maar of ze zei dat kan niet of ik kreeg geen antwoord.
    Dat is misschien wel een goed excuus.

    @Erato
    Mijn zus vind het gelukkig niet zo erg(ze is echt een schat!).
    Zij is ook niet echt een vriendin maar wij hebben een vrienden groepje bestaande uit 6(mijn enigste vrienden) waar zij ook in zit. Ik moet wel "bevriend" met haar zij omdat het anders heel moeilijk gaat met dat groepje. Dat maakt het ook zo moeilijk,omdat ik geen zin heb in ruzie en gezeik met/in dat groepje. Dat heb ik al eens met haar gehad en dat was niet leuk.
    Gelukkig is ze na dit jaar weg(studeren).


    Ik ga het vandaag met die vriendin waar mee ik naar potc ging bespreken. Kijken wat we met die film doen en kijken of ik wel ga.
    Bedankt voor jullie reacties en geduld met mij,ik weet het ik ben moeilijk. Jullie zijn echt schatte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall