Pellucid schreef:
(...)
Oké, ja. Daar heb je wel een steengoed standpunt. Als ik Bert was, had ik het daar met Robin over gehad. Maar wie weet hebben ze dat al lang gedaan, zou me niks verbazen. Ik ben in ieder geval als we Sneijder en Van Der Vaart weer op het veld erbij zien staan.
Het is zowel een zwakte als een kracht van onze bondscoach; hij heeft eindeloos vertrouwen in zijn vaste kern (Sneijder, Robben, van Persie, Kuyt, van Bommel etc). Soms pakt dat heel goed uit (neem nou Nederland - Hongarije, toen Kuyt speelde als een natte dweil. Iedereen in het stadion schreeuwde dat hij voor Elia gewisseld moest worden, maar van Marwijk bleef vertrouwen houden. Uiteindelijk heeft Dirkos naar het einde toe gewoon het verschil gemaakt en 2 goals gescoord). Maar soms, zoals gisteren, pakt het verkeerd uit. Ik had denk ik liever Klaas-Jan op de plek van Robin zien staan, om heel eerlijk te zijn.
En wat betreft Sneijder ben ik het helemaal met je eens. Robben moet zich eens een keer niet zo aanstellen met zijn pijntjes, want 90 van de 100 wedstrijden speelt hij gewoon niet en dat vind ik echt niet kunnen voor het geld dat hij krijgt..
[ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 19:52 ]
ars moriendi