• O nee!!
    Ik heb in m'n onderbuik juist boven m'n -- een raar gevoel,hij doet al zo'n 2 dagen pijn! Als ik alleen nog maar voorover buig moet ik me al helemaal inhouden om niet te gaan kreunen van de pijn.(overdreven,weet ik)
    Ik ben nog niet ongesteld en 11 jaar.
    Een vriendin zegt dat dat een teken is van je maandstonden,is dit waar? Want ik voel me nog veel te jong!:O


    All I wanna do is lose control

    11 is geen normale leeftijd joh. Das eigenlijk gewoon te vroeg. Ik hoop voor je dat het niet zo is - ongesteld zijn is klote. Ik was het ook toen ik 11 was en zonder m'n prikken nog eerder. Yay, thumbs up voor vroege rijpheid ofzo =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Het zou best kunnen!
    Zelf was ik twaalf, maar ik heb er eigenlijk geen last van gehad.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Das verschilt bij iedereen, ik was wat later wat ik niet erg vond, ik was 14 en het was een HEL..
    Juist toen we naar Spanje gingen, jeej..
    Ik denk dat niemand mijn verhaal kan overtreffen xD

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 23:25 ]


    Stop wishing, Start doing..

    BananaxShake schreef:
    (...)

    Zal ik doen,maar ook dat niemand van m'n klas het heeft is ook creepy,dan schiet ik er zo boven uit en ik wil niet dat heel de klas dat te weten komt

    De hele school/klas hoeft het toch niet te weten? Ik zat in groep 8 en niemand had het door en ik vind het best wel meevallen (': maagoed iedereen is anders..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik was 14, dus ik heb het nog een paar jaar weten uit te stellen ;P
    Geen zorgen meid, als het gebeurt, gebeurt het. 11 jaar is een prima leeftijd.


    ars moriendi

    Als je lichaam het zo regelt, ben je er toch wel klaar voor, in ieder geval lichamelijk. Probeer er trots op te zijn, dat je een volwassene vrouw wordt, haha. Het valt allemaal wel mee, het went. (:

    Hopelijk wacht het nog even voor je. Ik was net 9. ><

    Ik was ook 11! (: en ik dacht ook WTF ik ben hier nog niet klaar voor! En ik was ook echt super ziek de eerste keer xD Maar nu voel ik me alleen nog moe en chagrijnig en een beetje buikpijn... dus het word beter, maar leuk word het niet, sorry ;p

    als het niet weggaat, moet je ff naar de dokter, het kan namelijk ook een blaasontsteking zijn. Dat had ik ook een keer ;p

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 0:44 ]


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Dat kan (:

    Ik zelf was pas 10 dat ik voor het eerst ongesteld was geworden..


    What is youre favo scary movie?

    Ik was ook 11, dus het zou best kunnen.
    Het is natuurlijk niets ernstigs, het is gewoon heel erg wennen. Het is vervelend, ja, maar je went eraan. Niet zo panikeren dus ^^ Komt goed.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het is niet zo vreemd hoor. Ik was 12 en healf toen ik het werd, maar elf is niet heel vroeg hoor.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ;o. dat kan dat waar zijn ja.
    Ik was op mijn 14e ongesteld, vond ik opzicht wel mooie leeftijd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Carer schreef:
    't zou best, en 11 is heus een redelijke leeftijd.
    Veel succes!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik ben nog niet ongesteld geweest maar 11 is wel een gewone leeftijd xD


    Where words fail, music speaks

    Het kan wel (: Ik had ook buikpijn toen, maar wel niet zò heel erg eigenlijk..
    Ik was toen ook wel al 14


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kan best wel. Ik was 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd, maar ik had geen buikpijn of zo. Ik merkte het omdat ik gym had in zo'n leuk wit broekje en dat werd dus... rood. ;x
    Ja, ga dat maar eens aan je leraar uitleggen. Elke keer als hij me daarna zag ging hij naar me knipogen en noemde dat 'ons geheimpje' en zo ;l

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 10:40 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen