De jongens van One Direction zijn sinds de live-optredens van X-Factor serieus een populariteit gedaald en dat weten ze maar al te goed. Omdat ze toch iets zien in de jongens – lees: omdat ze er stiekem nog geld uit willen slaan – besluiten ze om een televisieserie te maken. Een jongerenserie met als hoofdrol One Direction en zijn tegenspeelsters. Alleen is er maar één probleem: niemand weet waarover de serie precies moet gaan.
Maar geen nood! Daar heb je de fangirls voor. Ze organiseren een wedstrijd: de vijf fans met de origineelste ideeën mogen tijdens de zomervakantie de opnames van hun ideeën en de rest van het eerste seizoen bijwonen in Londen.
Dat is wanneer Michelle besloten had om met vijf andere leden van Quizlet samen te spannen…
Een verhaal over liefde, vriendschap en vooral héél véél dromen. En knappe jongens, natuurlijk.
Shhht, ik heb al twee andere lopende 1D-verhalen, maar dat is niet belangrijk. Dit verhaal is ook niet zo fantastisch origineel, maar wel ontzettend leuk om te schrijven, thihihihi. Ik begin pas aan deze te schrijven wanneer de vakantie begint. Hoe dan ook, jullie kunnen wel raden: ik heb rollen nodig!
Rollen:
Vier andere meisjes van Quizlet:
1. Aria
2. ScotlandYard
3. Veritas
4.
Vijf tegenspeelsters in de serie:
1. Aria
2. Onevoice
3. Kayirangwa
4.
5.
Andere (zelfverzonnen) rollen:
Invullen:
Rol:
Volledige naam:
Leeftijd: Geboortedatum ook bij vermelden
Nationaliteit: Maak het wel realistisch
Uiterlijk: Als je een bekend persoon neemt, liefst de naam erbij vermelden. Bij een bekend persoon is beschrijving niet nodig, bij een onbekend wel!
Karakter: Voor de vier andere meisjes op Quizlet moet dit zéker uitgebreid zijn!
Familie: Bij de vier meisjes op Quizlet is de foto van de ouders/één ouder verplicht, want die heb ik nodig xd. Als je een bekend persoon neemt, liefst de naam erbij vermelden. Bij een bekend persoon is beschrijving niet nodig, bij een onbekend wel!
Voor de meisjes op Quizlet moet je dit ook invullen:
Waarom ben je beginnen schrijven?
Twee van je eigen stories: De titel en de link ernaar volstaan
Dank jullie voor de aandacht xd. Er zijn meerdere rollen per persoon toegestaan, maar je mag maar één meisje van op Quizlet invullen.
[ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 20:26 ]
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.