• Ik zit dus met een probleempje,

Ik ben echt heel erg verliefd op een jongen uit mijn klas, maar er zijn echt heel veel meisjes die hem leuk vinden of zeggen dat ze verliefd op hem zijn. Maar ik ben wel echt verliefd, dit gevoel heb ik nog nooit zo erg gehad. Alleen is er dus nog iets, volgens mij vind mijn BFF hem ook leuk. Je kan het gewoon aan haar zien. En iedereen zegt altijd tegen haar dat zij zo goed bij elkaar passen. Zelf ontkent ze het, maar er is wel aan haar te zien dat ze hem leuk vindt.

Help? Wat moet ik doen...

Dankje als je dit gelezen hebt (flower)

Edit:
    Ik ben echt heel verlegen, en kan niet zomaar op hem af stappen om te zeggen dat ik hem leuk vind of zo...

[ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 19:38 ]

You're cool, I'm hot!

Ehmm ja, stap gewoon op hem af maak gewoon een gezellig praatje.. En vertel het aan je aan je bff..

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Nou, als er zoveel op hem zijn is de kans klein dat jij hem krijgt :'D.
    Misschien is die zelf wel bewust van al die meisjesharten die naar hem hunkeren en is hij daardoor wel een player =).
    Nou als je vriendin het ontkent zie ik geen probleem..

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    Nou, als er zoveel op hem zijn is de kans klein dat jij hem krijgt :'D.
    Misschien is die zelf wel bewust van al die meisjesharten die naar hem hunkeren en is hij daardoor wel een player =).
    Nou als je vriendin het ontkent zie ik geen probleem..

Nee, hij is niet echt een player. Hij weet volgens mij ook niet dat al die meisjes hem leuk vinden. Hij is ook absoluut niet aso of druk ofzo. hij is gewoon heel erg aardig.

You're cool, I'm hot!

Als ik jou was zou ik eerst even met je bff gaan praten, zoals XEchelonX zegt.
    En tja..
    Misschien moet je zo heel sneaky, tegen hem opbotsen. ghehe

Keep it simple.

Nose schreef:
    (...)
    Nee, hij is niet echt een player. Hij weet volgens mij ook niet dat al die meisjes hem leuk vinden. Hij is ook absoluut niet aso of druk ofzo. hij is gewoon heel erg aardig.

Dan moet jij gewoon over je verlegenheid komen en aardig terug doen en zo eens beginnen praten =). Aan praten is helemaal niets aan, bekijk hem als gewoon een ander persoon waardoor je misschien niet zo verlegen bent. Ook al ben je er verliefd op, praten kan gewoon hoor, zolang je maar jezelf blijft=)

If you had never come out of the blue, I would've stay

Dank jullie (:

You're cool, I'm hot!

Ga eens gewoon een praatje met m maken (;
    Suc6

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

Ga er gewoon voor, zou ik zeggen. (:
    Je hebt net zoveel kans als alle andere meiden en wie weet vindt hij jou wel superleuk!
    Probeer inderdaad een praatje met hem te maken, hoe moeilijk het ook lijkt. Uiteindelijk valt dat allemaal wel mee (:
    Succes!

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

praat eerst met die vriendin van je, als jij eerder zegt dat je hem leuk vind kan zij niet zeggen van; ik vond hem eerder leuk. Het is niet te bewijzen. En probeer gewoon vrienden een beetje te laten koppelen en uiteindelijk komt het vanzelf wel

Don't dream your life, but live your dream!

Je moet gewoon je stoute schoenen aandoen en eens iets met hem gaan doen ofzo. Nodig hem eens uit om samen eens iets te gaan drinken. Ik was verliefd geworden op mijn beste vriend en door hem bloeide ik helemaal open en ik heb uiteindelijk ook de stap gezet, want van hem ging het wss nooit komen en kijk nu we zijn al meer dan 2 jaar samen. :)
    Btw, ik denk ook niet dat je blij zal zijn als hij uiteindelijk met een van je vriendinnen loopt klef te doen. Probeer het gewoon. Een "nee" heb je altijd, maar een "ja" kan je krijgen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Stray schreef:
    praat eerst met die vriendin van je, als jij eerder zegt dat je hem leuk vind kan zij niet zeggen van; ik vond hem eerder leuk. Het is niet te bewijzen. En probeer gewoon vrienden een beetje te laten koppelen en uiteindelijk komt het vanzelf wel

Misschien is ze wel bang dat ze daarmee dr vriendschap verpest (;
    zomaar een ingeving.

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

niet raar bedoeld maar ga dus niet met iemand uit je eigen klas. dat is echt niet leuk je ziet elkaar de hele dag en je gaat elkaar op de lip zitten echt niet doen ik heb het ook meegemaakt!:$

het is beter om voor 1 minuut je trots opzij te zetten, dan (soms) de rest van je leven met dat stomme gevoel rond te lopen.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Vertel het eerst aan je BFF. En maak eens een praatje met hem. Kan over vanalles gaan, over school of een goede film. :P En misschien een keertje afspreken? Des noods met de smoes dat je je huiswerk niet snapt.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik zal je maar geen advies geven aangezien ik zelf behoorlijk aan het mislukken ben in de liefde op dit moment. (cat)

ars moriendi