• Ik was met me cavia op pad ;D z'n nagels moest worden geknipt..
    ik had hem dus gewoon op me armen..
    & iedereen keek me aan...
    & heb wel paar keer horen zeggen; Ahww wat lief, wat schattig, wat een poepiej etc.
    [Heb een uur met hem op me arm gezeten ;P hij vond et wel lekker. & me t-shirt wou hij ook opeten]

    Btw, dit is mijn Cavia genaamd; Voldie ;D



    Mijn harmonica beest ;D
    10 maand is hij nu ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zolang hij niet op je armen schijt is het oké zeker? :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg, die naam (H)
    Mijn volgende vis noem ik Hagrid, Snape of Severus (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hihi, zo schattig. :3 Ik heb twee caviaatjes, al zijn ze nu dikkig, nog steeds zijn ze gewoon te cute. :9~ En jouw cavia heeft een sexy naam! :Y)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 17:24 ]


    wth.

    wat een schatje (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Asleep schreef:
    Wat een lieverdje. ^.^
    Wij knipten de nagels van onze cavia's altijd zelf. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Madagascar schreef:
    Zolang hij niet op je armen schijt is het oké zeker? :p


    Dat deed hij niet ;D

    & dankjewel iedereen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cuteness! (bloos)

    Ik had eerst twee cavia's (Beertje en Punky) en toen ging Punky dood.
    En kort daarna pleegde Beertje zelfmoord.
    Het was echt zo zielig! D:

    Awhhh wat lief ;D


    -

    Fellatio schreef:
    (...)

    Haha ik zie het gwn voor me ;D katje in shirt met de potjes over et stof heen en dan om zich heen kijken ;D


    Of op je schouder, in je nek. Sommige katten lopen ook gewoon graag naast je (aan een riempje eventueel), maar dat moet je vaak van kitten af aan doen allemaal en niet alle katten zijn daar 'geschikt' voor of willen dat. Die van mij vond het bijvoorbeeld niet erg fijn en ik woon in een vrij drukke buurt, dus dat hield vrij snel op. Maar sommige katten vinden het dus geweldig en in principe kunnen de meeste erop getrained worden. ;D

    Bijv;




    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Of op je schouder, in je nek. Sommige katten lopen ook gewoon graag naast je (aan een riempje eventueel), maar dat moet je vaak van kitten af aan doen allemaal en niet alle katten zijn daar 'geschikt' voor of willen dat. Die van mij vond het bijvoorbeeld niet erg fijn en ik woon in een vrij drukke buurt, dus dat hield vrij snel op. Maar sommige katten vinden het dus geweldig en in principe kunnen de meeste erop getrained worden. ;D

    Bijv;





    Ahww die eerste ;D -gaat zoeken naar katje van me zus...- haha die heeft 2 katjes ;D Zo lief ;D was ik donderdag avond daar.. een grijze lag op me schouder/borst en dan in me nek.. en dde donkere katje lag op me been


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you