• #One hundredseventy-seven
    Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas

    Gasten zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 9:33 ]


    Everything is worse without music.

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Ik ben wel lelijk, ik ben van onder naar boven lelijk, ik wordt altijd afgewezen door jongens en vooral op de middelbare school gebeurde dat vaak. En nu is mijn vertrouwen voor jongens HELEMAAL weg! Ik kan niet eens meer normaal meer met jongens praten want dan denk ik gelijk: "Oh ik ben toch lelijk, hij vind me toch niet leuk."
    Gisteren ook... Toen was die jongen jarig geweest zondag, ik durfde hem niet eens te feliciteren! DAT DURFDE IK GEWOON NIET HÈ! :'(
    Ik durf niet eens met hem te praten of al het negatieve overspoelt me zo fucking erg dat ik alleen maar blikken van jongens ontwijk.
    Noh, kom op, dat had ik ook, en nu nog steeds
    en kijk? Ik ben de gelukkigste op aarde, op dat ene na dan, waarvan ik niet weet of ik blij of gelukkig moet zijn
    (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben een week weg en er is van alles aan de hand. Ik voel me een slechte vriendin nu!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @Anne.

    Elena moest een paar dagen terug ongesteld worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
    Nu gaat ze het nog ff afwachten en anders volgende week naar de dokter voor een zwangerschapstest? (Of niet Elena? I don't know) Maar ze is bang dat het condoom is gescheurd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    AaronRamsey schreef:
    Ik ben een week weg en er is van alles aan de hand. Ik voel me een slechte vriendin nu!
    Anne, jij bent er altijd voor alles en iedereen, even een vakantie en nu al denken dat je niet goed bent? Kom op zeg, jij bent de beste (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Ik ben wel lelijk, ik ben van onder naar boven lelijk, ik wordt altijd afgewezen door jongens en vooral op de middelbare school gebeurde dat vaak. En nu is mijn vertrouwen voor jongens HELEMAAL weg! Ik kan niet eens meer normaal meer met jongens praten want dan denk ik gelijk: "Oh ik ben toch lelijk, hij vind me toch niet leuk."
    Gisteren ook... Toen was die jongen jarig geweest zondag, ik durfde hem niet eens te feliciteren! DAT DURFDE IK GEWOON NIET HÈ! :'(
    Ik durf niet eens met hem te praten of al het negatieve overspoelt me zo fucking erg dat ik alleen maar blikken van jongens ontwijk.

    Je moet maar denken, als je op een jongen afstapt, hij zegt echt niet zomaar op eens dat je een smerige slet bent ofzo. Zo zijn ze niet, en vast niet de jongens die jij leuk vindt ofzo. Je bent een harstikke lieve meid Lien, ze moeten jou wel aardig vinden.(flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gourcuff schreef:
    @Anne.

    Elena moest een paar dagen terug ongesteld worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
    Nu gaat ze het nog ff afwachten en anders volgende week naar de dokter voor een zwangerschapstest? (Of niet Elena? I don't know) Maar ze is bang dat het condoom is gescheurd.
    En die paar dagen terug was ik in Spanje, met Xavier ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Noh, kom op, dat had ik ook, en nu nog steeds
    en kijk? Ik ben de gelukkigste op aarde, op dat ene na dan, waarvan ik niet weet of ik blij of gelukkig moet zijn
    (no_chears)


    Ze zien me toch niet staan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gourcuff schreef:
    @Anne.

    Elena moest een paar dagen terug ongesteld worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
    Nu gaat ze het nog ff afwachten en anders volgende week naar de dokter voor een zwangerschapstest? (Of niet Elena? I don't know) Maar ze is bang dat het condoom is gescheurd.


    Ze kan nu ook een test halen bij de apotheek. Grote zonnebril op, andere kleren aan en sjaal voor je mond, niemand herkent je.
    En Elena, we zijn er allemaal voor je (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Instrumental schreef:
    (...)
    Je moet maar denken, als je op een jongen afstapt, hij zegt echt niet zomaar op eens dat je een smerige slet bent ofzo. Zo zijn ze niet, en vast niet de jongens die jij leuk vindt ofzo. Je bent een harstikke lieve meid Lien, ze moeten jou wel aardig vinden.(flower)


    Die jongens zijn er weinig.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Ze zien me toch niet staan.
    Zo moet je niet denken, daarbij weet ik dat Jacco je wel knap vindt (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga trouwens nu weg, moest al om acht uur de pc uit doen
    Tot morgen liefies :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik walg van mezelf, ik ontwijk altijd de spiegel.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wembley schreef:
    (...)Zo moet je niet denken, daarbij weet ik dat Jacco je wel knap vindt (wbw)


    HAHAHA,
    dat is toch een grapje :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doei lieve Elena <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gourcuff schreef:
    (...)

    HAHAHA,
    dat is toch een grapje :')
    Niet, want dat heeft hij tegen me gezegd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John