• Hallo Lieferds,
    Ik zit met een probleem en zou jullie hulp willen vragen omdat ik het zelf niet goed weet.Het probleem is namelijk dit:Mijn Bf is een super tof meisje maar ze is een echte jongensfreak.Daarmee bedoel ik niet dat ze elke week een ander heeft maar dat ze er niet over kan zwijgen.Op msn of netlog heeft ze bijna alleen maar jongens en als ze even over jongens zwijgt is het niet voor lang.Ik wort er eigenlijk een beetje gek van maar weet niet hoe dat ik het haar op een vriendelijk mannier kan zeggen.Weten jullie misschien een oplossing ?


    The soul needs autumn.

    Tja, eigenlijk is het gewoon vriendelijk zeggen maar, dat zou ik ook niet durven (zip) Dus ik weet het niet, sorry.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vraag waarom? :O


    don't Worry...Be gay.

    Waarom herken ik mezelf hier zo erg in :(

    =X

    Gewoon zeggen van: "Jij hebt best veel vrienden op netlog hea?" En dan ga je verder met vragen. Of je zegt gewoon tussen haar verhaal door: "Goh heb jij gisteren Mtv Cribs gezien?" Dan merkt ze het vanzelf wel en anders lieg je dat je even niks wilt horen over jongens vanwege die ene jongen in de stad die kennelijk al een vriendin had.

    Nou,
    Mijn bf (waarmee ik nu ruzie heb) is eigenlijk best ook wel zo. Maar zij is altijd op iedereen verliefd. Altijd een 3-tal jongens -__-'
    Ze had een lief maar ze was op een ander.. Nu heeft ze haar lief gedumpt voor die jongen >.<
    Naja, ze heeft nogal een groot gedacht over haarzelf. Ze zegt over haarzelf 'Ja, kben beruh mooi en ik kan beruh veel jongens krijgen' . Verder heeft ze ook heel veel jongensvrienden, en als ze daarover begon (want nu praat ik er niet meer tegen.) liet ik haar zien dat het me niet intereseerde.
    Je kan het haar ook gewoon zeggen van :'Ik begrijp dat je veel jongens als vrienden hebt én dat je er dan ook graag over praat, Maar ik ben je bf en ik zou graag eens over iets anders dan jongens praten'. En dan praat je gewoon over shoppen, tijdschriften enz..

    Succes <3


    Never run out of reasons to smile...

    Woow das wel balen ik ken dat probleem.. Gweoon is voorzichtig laten merken dat je ook graag met haar over andere dingen praat.. En dat je het leuk voor haar vind maar dat je niet alles hoeft te weten of te horen wat ze bijv. denkt over een jongen of zelfs doet met een jongen [ik weet dan niet hoeveel ze daarover zegt]. Maar gewoon op een rustige manier.. zo neutraal mogelijk. Dan heb je ook weinig kans dat ze kwaad word ofzo. Of inderdaad als ze over jongens heeft.. gewoon ergens anders over gaan praten.. als ze een beetje slim is merkt ze dan vanzelf wel dat je liever ergens anders over praat.

    x.

    ps succes(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    w8, moet ff naar de wc:Q Kom er later wel op terug (K)


    ok

    w8, moet ff naar de wc:Q Kom er later wel op terug (K)
    Whahah xD


    Wie du mir, so ich dir.

    misschien moet je eens zeggen als ze weer begint:

    okey maar daar hadden het al over, hoe is het met.....
    zoiets dus het onderwerp veranderen;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    He, thx voor het helpen.Ik heb al een idee voor straks.
    Wanneer ze erover begint vraag ik haar iets helemaal anders en dan hopen dat ze even niet aan jongens denkt.En dat dan telkens doen en nu maar hopen dat ze het doorheeft (;


    The soul needs autumn.

    Probeer af en toe van onderwerp te veranderen, zoek andere onderwerpen waar ze zich ook voor interesseert?

    Ik kan z'n probleem..

    Gewoon vragen ben ik nog wel belangrijk voor je? Of zijn het aleen de jongens?