• Ik heb dus net op wikipedia gelezen wie er in hp relieken van de dood deel 2 dood gaat.
    Fijn, had ik het nou maar niet gelezen.
    Dan had ik nu nog in spanning gezeten -.-

    Iemand ook zoiets gehad?


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik weet het omdat ik het boek heb gelezen:P


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jaa, toen met de Halfbloedprins. Kwam ineens random op internet tegen wie dat was, een dag voordat ik dat boek ging halen.


    ars moriendi

    Tell me about it. Iedereen op school verklapt me de belangrijkste delen van mijn boekenreeks. Ze zitten dus al 3 boeken verder. -,-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Smeagol schreef:
    ik weet het omdat ik het boek heb gelezen:P


    Ja, ik ging dus wat opzoeken.
    En toen zag ik het dus staan en begon automatisch te lezen.
    En voor ik het wist, wist ik wie er dood ging.
    En ik wou het nog wel als verassing houden voor mezelf :(


    "Don't look back, you're not going that way."

    Smeagol schreef:
    ik weet het omdat ik het boek heb gelezen:P

    Smeagol schreef:
    ik weet het omdat ik het boek heb gelezen:P


    -

    Smeagol schreef:
    ik weet het omdat ik het boek heb gelezen:P


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik heb het boek gelezen, maar daar voor eh ... had ik ook alles op wikipedia gelezen. Ik was namelijke té nieuwsgierig.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ach, ik kijk alleen de films.. en toen hier ook POEF bij zo'n plaatjes topic.. kwam ik ook achter wie er dood gingen -.- moet die film nog steeds zien...

    of ik kijk achterin een boek wat er gebeurd.. en dan wil ik weten wat er in die tussen tijd is gebeurd.. want het boek eindigt dan wat ik dus niet verwacht


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    bij BanjoMovies heb je risico er achter te komen dat perkamentus in deel 6 dood gaat(baby)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    bij BanjoMovies heb je risico er achter te komen dat perkamentus in deel 6 dood gaat(baby)


    Dude o-O als je jou reactie lees heb je de risico al o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wie gaat er niet dood in deel zeven?


    Ik ben gemeen xoxo

    Fellatio schreef:
    Ach, ik kijk alleen de films.. en toen hier ook POEF bij zo'n plaatjes topic.. kwam ik ook achter wie er dood gingen -.- moet die film nog steeds zien...

    of ik kijk achterin een boek wat er gebeurd.. en dan wil ik weten wat er in die tussen tijd is gebeurd.. want het boek eindigt dan wat ik dus niet verwacht



    Heb ik ook, geen zin om het hele boek dan te lezen en snel kijken wat er op het einde gebeurt.
    Maar dat is wel genaaid hoor, dat ze alles al online zetten voordat het uitkomt x'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Bij Harry Potter nooit aangezien ik de boeken altijd meteen las, maar bij andere dingen wel :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dude o-O als je jou reactie lees heb je de risico al o-O


    GNANANANANANA(duivel)(duivel)(duivel)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!