• Een extra forum voor clubs zou handig zijn?

    Volgens mij bedoeld ze een forum voor clubs zoals => hockeyclubs, paardrijclubs, voetbalclubs, tennisclubs.. Alleen dan wel amateurclubs.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Volgens mij bedoeld ze een forum voor clubs zoals => hockeyclubs, paardrijclubs, voetbalclubs, tennisclubs.. Alleen dan wel amateurclubs.

    Nee niet echt ik bedoel bvb als je dan een one direction club hebt opgericht dat mensen er lid van kunnen worden en er daar over kunnen spreken enz

    vezz schreef:
    (...)
    Nee niet echt ik bedoel bvb als je dan een one direction club hebt opgericht dat mensen er lid van kunnen worden en er daar over kunnen spreken enz


    Hyves dus xD
    Nee dank je, zoveel gedoe is er niet rond clubs en als je over one direction wil praten kan dat toch in een van die topics?

    srry maar ik vind het een slecht idee(krul)


    Shoganai i ne~

    Tegen. Want dan gaan er kliekjes gevormd worden en dat lijkt me niet leuk voor de sfeer op Q (cat)


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    Tegen. Want dan gaan er kliekjes gevormd worden en dat lijkt me niet leuk voor de sfeer op Q (cat)


    Klopt, en quizlet is een verhalen site. Om er dan ook nog clubjes bij te doen? Neh, doe dat maar op msn of in PB ofzo x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Klopt, en quizlet is een verhalen site. Om er dan ook nog clubjes bij te doen? Neh, doe dat maar op msn of in PB ofzo x)
    ^
    Laat maar jullie begrijpen het neit xD

    Ik begrijp je wel, maar daarvoor hebben we hyves en facebook al...
    Er zijn tig topics om over mensen te praten, en als je het daarover wil hebben kun je altijd een nieuw topic openen?

    Dit doet mij ontzettend denken aan mijn tijden op GoSupermodel.
    In een duister, ver verleden.
    En inderdaad, daar kreeg je alleen maar kliekjes van én bazige mensen, die dan eigenaar zijn van zo'n club, als je snapt wat ik bedoel.


    JDN.

    Denied.
    Je kan dan net zo goed een nieuwe topic beginnen ^^ Want wat moet je met een subforum over bijv; Paarden. Dan krijg je misschien 5 topics en dan niets meer.

    Loveless schreef:
    Denied.
    Je kan dan net zo goed een nieuwe topic beginnen ^^ Want wat moet je met een subforum over bijv; Paarden. Dan krijg je misschien 5 topics en dan niets meer.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het een goed idee, maar dan moet het wel onzichtbaar worden. Anders krijg je net als bij JB een heel actieve topic-lijst met voetbalclubs, omdat iedereen na het weekend genoeg te schrijven heeft.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eos schreef:
    Tegen. Want dan gaan er kliekjes gevormd worden en dat lijkt me niet leuk voor de sfeer op Q (cat)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Tegen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Loveless schreef:
    Denied.
    Je kan dan net zo goed een nieuwe topic beginnen ^^ Want wat moet je met een subforum over bijv; Paarden. Dan krijg je misschien 5 topics en dan niets meer.


    Have you ever been alone in a crowded room?