• jeej! Guess what!(juist gespeld?)

    Ik word morgen 11! joehoe!


    All I wanna do is lose control

    Maquillage schreef:
    (...)
    Als je dat was, zou je ook moeten weten dat die ''kleuters'' hier ook voor hun plezier zitten en niet zitten te wachten op commentaar van jou. Dank u.

    Oh,mag ik dan niet hier zitten? Ah nee joh ik zit al op de bank. Mag dat niet? Waar bemoei jij je mee, kneus


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Alvast gefeliciteerd (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SING schreef:
    Alvast gefeliciteerd (krul)

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Oh,mag ik dan niet hier zitten? Ah nee joh ik zit al op de bank. Mag dat niet? Waar bemoei jij je mee, kneus
    Als jij je misschien normaal kan gedragen, dan mag dat ja. En anders mag je ook verhuizen van Quizlet naar GSM of zo (': En ik bemoei me met jou, kneus. Omdat, kneus, ik niet zo hou van kneuzen die andere mensen het leven zuurmaken. Kneus. (:


    Rainbows on my staircase ~

    Maquillage schreef:
    (...)Als jij je misschien normaal kan gedragen, dan mag dat ja. En anders mag je ook verhuizen van Quizlet naar GSM of zo (': En ik bemoei me met jou, kneus. Omdat, kneus, ik niet zo hou van kneuzen die andere mensen het leven zuurmaken. Kneus. (:
    -died- _O_

    Maquillage schreef:
    (...)Als jij je misschien normaal kan gedragen, dan mag dat ja. En anders mag je ook verhuizen van Quizlet naar GSM of zo (': En ik bemoei me met jou, kneus. Omdat, kneus, ik niet zo hou van kneuzen die andere mensen het leven zuurmaken. Kneus. (:

    Is kneus je stopwoordje? En wat is GSM?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Maquillage schreef:
    (...)
    Als je dat was, zou je ook moeten weten dat die ''kleuters'' hier ook voor hun plezier zitten en niet zitten te wachten op commentaar van jou. Dank u.


    Bedankt ;)


    All I wanna do is lose control

    ILoveLilian schreef:
    (...) -died- _O_


    Je bent niet de enige ;)


    All I wanna do is lose control

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Is kneus je stopwoordje? En wat is GSM?

    GoSuperModel. Die ''kleuters'' die hier al langer zitten dan jou zullen vast weten waar ik het over heb (: En nee, maar ik dacht laat mijn standpunt eens op een leuke manier benadrukken, hm? (:


    Rainbows on my staircase ~

    Aaah gefeliciteeeerd! Ik word over 40 dagen, 16. Op 16 juli dus. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ah, ik merk dat sommige mensen zich verheven voelen boven een ander omdat ze ouder zijn.
    - fail -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Is kneus je stopwoordje? En wat is GSM?


    Urgg....
    Klikken maar


    All I wanna do is lose control

    en ik word bijna 17! ofja in oktober :X

    Captivity schreef:
    en ik word bijna 17! ofja in oktober :X


    Welk sterrenbeeld wad dat ookalweer?


    All I wanna do is lose control

    Nu voel ik me oud met mijn 17 jaar.
    Maar gefeliciteerd . ^^ Veel plezier alvast.


    Some angels have no wings.