• Zeg gelooft er iemand in het verhaal van Bloody mary (bloedige Mary)?

Voor degenen die niet weten wat het is:
    Als je 's avonds om 00:00 uur voor de spiegel staat met daartussen een kaars, met je 3 tot 13 keer Bloody Mary oproepen.
    Lukt het niet zo, draai rondjes en kijk dan naar de spiegel.
    Als het "goed" gaat, zie je bloody Mary eerst en dan jezelf met veel bloed en dan blijft het nog!!!!!!

Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

Anfield schreef:
    Net zo geloofwaardig als dat er ergens in Schotland een monster in een Loch rondzwemt..

Eens, en het is zelfs al bewezen dat hij er niet is x)

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Rickjuh schreef:
    (...)

Eens, en het is zelfs al bewezen dat hij er niet is x)

Het gebeurt niet altijd.

Firm believer of all that is magic

Volgens mij is dat gewoon een verbeelding, dat je die dingen dan denkt te zien omdat dat op je in gepraat is ofzo. x]

Smile and live.

Ik weet niet of ik het moet geloven, in ieder geval, ik ga het niet uitproberen.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Bloody Mary is zo beangstigend voor sommige mensen, dat het voor sommigen daadwerkelijk echt lijkt. Ik geloof niet dat ze bestaat en al zou ze bestaan, dan denk ik niet dat ze mensen zo veel leed wil bezorgen gezien wat ze heeft meegemaakt.

Ik ben gemeen xoxo

er is ook zo verhaal dat als je har via de spiegel aan kijkt dan heb je een veel belovende toekomst, goed huwelijk en kinderen.

Taraluis schreef:
    Lol
    Hier heb ik ook een tijdje geleden een topic over gemaakt =3
    Ik geloof er niet in maar als het waar is
    Ben ik binnenkort dood want we gaan het doen op Kamp :D

succes maar volgens de verhalen moet je het aleen doen en mag niemand in het huis zijn

heheh dat hadden wij op kamp gedaan en net toen we klaar waren trokken een stel jongen de deur open en ik stond dus net voor de deur,,,, ik krijg dus bijna een hard aanval heheheh

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Laat ik je 1 tip geven;)

Doe het niet! Laat de geesten lekker met rust, zou jij het fijn vinden om telkens gestoord te worden?
    Een meisje bij mij op kamp deed het ook, nou we hebben het hele kamp niet kunnen slapen door die k*t spiegel. Hij straalde niet wat goeds uit.

Dus niet doen

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

StJimmy schreef:
    Ik geloof niet in dit onzin verhaal,maar wel in Bloody Mary,want die heeft echt bestaan.

Wat deed die Bloody Mary dan trouwens?

btw; ik geloof wel in geesten opzicht

[ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:26 ]

Alleen maar tranen van geluk

ik geloof er niet in.
    maar zou het zelf nooit doen.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Ik zwijg.

Nee, hier geloof ik dan weer niet in :')

As travars

Waarom maak je nutteloze topics?

Some angels have no wings.

Louisaaa schreef:
    Waarom maak je nutteloze topics?

Over hetzelfde onderwerp nog altijd :'D