• #176
    Members of the WAG-gang


    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas

    Gasten zijn welkom!



    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Pensieve schreef:
    Zo?

    hahaomg, fking nice!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maar, wat was er eigenlijk met jou Lynn?
    Why was jou dag kut?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RealxMadrid schreef:
    ACHT KINDEREN?!

    JA BLIJKBAAR! Ik kan niet eens 8 namen verzinnen, haha..


    Hope goes lost but never dies.

    bij mij doet dat spel het nieeeet (huil)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik noem ze gewoon Lynn Reina Elena Marjolien Anne Malissa Esther en Nikki junior! *O*


    Hope goes lost but never dies.

    Pensieve schreef:
    (...)
    JA BLIJKBAAR! Ik kan niet eens 8 namen verzinnen, haha..


    Hahahahaha, goodluck!
    Of je neemt de oplossing van mijn broer.
    Hij zei altijd dat hij maar 2 kinderen wou.
    Kreeg hij er eerst 1 en daarna een tweeling, dan zou hij een van de twee in de prullenbak gooien (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Zo slim _O_ Nee ik ga namen verzinnen. Kan ik ze gelijk in elhip gebruiken.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga mijn kind sowieso later Alex of Isabella noemen.


    Hope goes lost but never dies.

    Eigenlijk wil ik verder met je one shot.
    Maar ik voel me niet zo lekker(no_chears)
    Dus dan heb ik geen zin.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    52 %


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pensieve schreef:
    Ik noem ze gewoon Lynn Reina Elena Marjolien Anne Malissa Esther en Nikki junior! *O*

    HAHAHA _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga morgen geen trailer maken in iedergeval. Dan ga ik aan Lio schrijven of Yoann.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RealxMadrid schreef:
    Maar, wat was er eigenlijk met jou Lynn?
    Why was jou dag kut?
    Eerst heb ik tot vier uur 's nachts wakker gelegen doordat ik niet kon slapen door mijn facking verkoudheid. Toen ik wakker werd had ik een rot humeur, ik stap uit mijn bed trek mijn kleerkast open, alle kleuren van de regenboog maar echt geeeeeen uniformkleuren. Moest ik dus op zoek naar uniformkleren. Wil ik naar school fietsen rij ik bijna een klein meisje van haar fiets, toen begon het ook nog eens te regen zodat ik tot bijna op mijn bh aan nat was, toen gingen we film kijken bij godsdienst die ik al een gekeken had, toen begon facking Raf het liet van AS Roma te zingen -wat hij al drie weken doet- toen was het middag en regende het nog altijd, onverwachte test Aardrijkskunde, was ik informatie vergeten op te zoeken voor mijn powerpoint bij informatica en toen ik thuis kwam heb ik mijn been aan de punt van mijn bed gestoten en bloedde het en er zit nu een puntje in. En het schrijven lukt langst geen kanten! En ik ben moe!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    - ik trouw met Ibrahim Afellay
    - na een wilde huwelijksnacht (wbw), gaan we wonen in Barcelona in een prachtige villa.
    - we krijgen 2 kinderen
    - ik krijg werk als dokter
    - onze auto wordt een Audi


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Campeones schreef:
    (...)Eerst heb ik tot vier uur 's nachts wakker gelegen doordat ik niet kon slapen door mijn facking verkoudheid. Toen ik wakker werd had ik een rot humeur, ik stap uit mijn bed trek mijn kleerkast open, alle kleuren van de regenboog maar echt geeeeeen uniformkleuren. Moest ik dus op zoek naar uniformkleren. Wil ik naar school fietsen rij ik bijna een klein meisje van haar fiets, toen begon het ook nog eens te regen zodat ik tot bijna op mijn bh aan nat was, toen gingen we film kijken bij godsdienst die ik al een gekeken had, toen begon facking Raf het liet van AS Roma te zingen -wat hij al drie weken doet- toen was het middag en regende het nog altijd, onverwachte test Aardrijkskunde, was ik informatie vergeten op te zoeken voor mijn powerpoint bij informatica en toen ik thuis kwam heb ik mijn been aan de punt van mijn bed gestoten en bloedde het en er zit nu een puntje in. En het schrijven lukt langst geen kanten! En ik ben moe!


    Yugh. Dat is ook echt kut zeg.. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.