• De trailer is al uitgekomen, ik vind hem best geheimzinnig, al weet ik al wel wat gaat gebeuren. Ik kan echt niet wachten tot 18 november, wil hem gewoon NU al zien AHHAHA.


    live the life you love

    Amarth schreef:
    (...)
    Ze hadden gemakkelijk een paar uur kamperen kunnen weglaten een een paar scenes bij het tweede deel.
    Je mist de h, twilight


    Dan laten we ook maar een paar scènes weg bij twilight. ^^

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 11:18 ]


    Take me to wonderland

    Ik ging al helemaal plat bij de vorige films, dus ik kan niet wachten op deze! 8)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Waardeloze trailer, maar meestal zijn de films van Twilight heel leuk.
    Alleen wat puntjes:

    1. Ze lijkt ongelukkig op haar eigen bruiloft.
    2. Edward ziet er (onbedoeld) uit als een neo-nazi.
    3. Een normaal mens (of vampier) breekt het bed niet af als hij aan het neuken de liefde aan het bedrijven is.
    4. Een normaal mens (of vampier) doet het veilig! Ö.
    5. En, een normaal mens pleegt abortus als ze erachter komt dat ze zwanger is van een vampier.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik moet die film zien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    grapefruit schreef:
    Waardeloze trailer, maar meestal zijn de films van Twilight heel leuk.
    Alleen wat puntjes:

    1. Ze lijkt ongelukkig op haar eigen bruiloft.
    2. Edward ziet er (onbedoeld) uit als een neo-nazi.
    3. Een normaal mens (of vampier) breekt het bed niet af als hij aan het neuken de liefde aan het bedrijven is.
    4. Een normaal mens (of vampier) doet het veilig! Ö.
    5. En, een normaal mens pleegt abortus als ze erachter komt dat ze zwanger is van een vampier.
    Die laatste 3 puntjes zijn puntjes waar de mensen van de film niets aan kunnen doen :P


    Life is hard and then we die