• De 15-jarige Femke is een Volbloed. Ze zit ook al 5 jaar in Zwadderich, maar mag niemand. Ze past ook bij Zwadderich, omdat ze arrogant is, en ze zoekt echt verder naar haar doel. Dat is om een vriendje te zoeken. Ze krijgt een oogje op Draco, en Draco op haar. Maar de Dooddoeners vinden dat niet bepaald leuk. Als Draco een dreiging krijgt van de Dooddoeners, en dat aan Femke vertelt, dan schrikt ze daar erg van. "Als jij verliefd word op haar, zijn we bang dat we haar moeten uitschakelen..." hadden ze gezegt.
    Wat zou er gebeuren?


    Zal ik het doen?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 20:18 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb het idee dat jij constant inspiratie hebt voor nieuwe story's xD
    Nou ja, zoals ik altijd zeg, als je inspiratie hebt moet je schrijven.
    Laat je me even weten als hij online staat?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    het lijkt me een leuk verhaal;) doe maar:)
    xxx


    The best thing you can do: Be yourself!! <3

    Doen!


    Be proud on something small

    Je moet dit wel origineel uitwerken en er wat spanning in verwerken, want zo klinkt het heel saai. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Je moet dit wel origineel uitwerken en er wat spanning in verwerken, want zo klinkt het heel saai. (:


    Er komt nog spanning in, maar dat ga ik jullie nog lekker niet vertellen. Of wel ;o.

    Ik verander het wel even ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doen!

    Jaaah, dat lijkt me een best wel awesome verhaal . (:


    Jeah, being a Slytherin is just something I can't change. So be it.

    Natuurlijk doen!
    Het is btw gezegd ipv gezegt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dumbledore schreef:
    Je moet dit wel origineel uitwerken en er wat spanning in verwerken, want zo klinkt het heel saai. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Leuk echt doen! (H)

    Doe maar wel ;D


    Intersectional feminist

    doen(yeah)

    IamHermione schreef:
    De 15-jarige Femke is een Volbloed. Ze zit ook al 5 jaar in Zwadderich, maar mag niemand. Ze past ook bij Zwadderich, omdat ze arrogant is, en ze zoekt echt verder naar haar doel. Dat is om een vriendje te zoeken. Ze krijgt een oogje op Draco, en Draco op haar. Maar de Dooddoeners vinden dat niet bepaald leuk. Als Draco een dreiging krijgt van de Dooddoeners, en dat aan Femke vertelt, dan schrikt ze daar erg van. "Als jij verliefd word op haar, zijn we bang dat we haar moeten uitschakelen..." hadden ze gezegt.
    Wat zou er gebeuren?


    Zal ik het doen?

    hier moet je egt een verhaal van maken
    hij zal egt heel goed zijn