• nu naast Daniël Radcliffe staat in de buurt van de MTV movie awards, ruziënd over wat beter is; twilight of Harry Potter.
    Of dat Emma Watson nu met Kristen Stewart aan het kletsen is. Oh, en dat Tom Felton er natuurlijk ook is *zwijmel*

    Jaja, ik heb een te grote fantasie. Mam werd er al kwaad over )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Maar dan heb jij de man zonder neus gemist en ik niet, mwuhahaha. Het lijkt me geweldig als Emma en Daniël de award krijgen voor beste zoen en dat Robert en Kristen dan kwaad het podium op stormen, waarna Daniël keihard 'AVADA KEDAVRA!' schreeuwt. *fantasieeeeee...*

    Mhihihi :3 Dan is het gedaan met de twinkelende vampier. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oehh, Tom <33333333 :9~

    Nouja, laat hun maar praten,
    wij weten toch dat HP ruleert...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Maar dan heb jij de man zonder neus gemist en ik niet, mwuhahaha. Het lijkt me geweldig als Emma en Daniël de award krijgen voor beste zoen en dat Robert en Kristen dan kwaad het podium op stormen, waarna Daniël keihard 'AVADA KEDAVRA!' schreeuwt. *fantasieeeeee...*

    hahahaha ik zie het helemaal voor me xD


    Shoganai i ne~

    Rooftops schreef:
    (...)
    Mhihihi :3 Dan is het gedaan met de twinkelende vampier. ;3

    Uhuh, HP HEERST! Oh, en dan moet Rowling wel een nieuw deel schrijven. Ik denk namelijk niet dat Harry de examens gehaald heeft.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Uhuh, HP HEERST! Oh, en dan moet Rowling wel een nieuw deel schrijven. Ik denk namelijk niet dat Harry de examens gehaald heeft.


    Zelfs als hij ze haalt moet er nog een nieuw deel komen, want ik wil Tom blijven zien en zien en zien :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    OMG, live de red carpet daar: http://www.mtv.com/videos/misc/657391/live-video-from-the-2011-mtv-movie-awards-red-carpet.jhtml#id=1665017


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol en Matthew Lewis staat er niet ?
    Dan ga ik emma maar helpen te zeggen dat HP Beter is :D
    En Jullie Mogen wel lekker met Tom zwijmelen als je er eerst voor zorgt dat Matthew ook komt (H)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    RosaCullen schreef:
    OMG, live de red carpet daar: http://www.mtv.com/videos/misc/657391/live-video-from-the-2011-mtv-movie-awards-red-carpet.jhtml#id=1665017


    Wow, wat is het druk. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Damn it! Het is altijd veels te laat en ze zijn nooit op youtube terug te vinden. En dan kan ik ook nog is niet opnemen >.<


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    Damn it! Het is altijd veels te laat en ze zijn nooit op youtube terug te vinden. En dan kan ik ook nog is niet opnemen >.<

    Deze show wordt altijd heel vaak nog herhaald op MTV dus geen zorgen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Deze show wordt altijd heel vaak nog herhaald op MTV dus geen zorgen :'D

    Gelukkig *slaakt een verlichte zucht* Ik was al bang


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Rooftops schreef:
    Als Tom er is moet ik kijken. :9~


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vanochtend rond 7 uur de show gezien. Toen ik Taylor Lautner zag riep ik bijna 'JACOB!'. Schaamschaam...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Vanochtend rond 7 uur de show gezien. Toen ik Taylor Lautner zag riep ik bijna 'JACOB!'. Schaamschaam...

    Ik ga morgenavond kijken om kwart voor 8 :Y)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb ECHT wel gekeken :D..
    Ben nu helemaal kapot, kval elk seconde in slaap, marr t was het meer dan waard.. De trailer had ik dan al een paar uur eerder op internet gevonden :D(H).. OMG, en de kus van robert xD haha, Taylor Lautner en Robert Pattinson , haha, toevallig net op sbs 6 :D
    Echt zo gaaf BD, kreeg geen adem :O.. en maakte alleen maar gil geluidjes :P:P
    Kan echt niet wachten tot November :D:D
    'Forever is just the beginning'

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:23 ]


    Meggie Cullen/Salvatore (vampier)