• Lieve mensen,

    Ik zat me een beetje te vervelen, en toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn om met anderen een verhaal te schrijven. Dat lijkt me wel leuk. Dit kwam er in me op:

    - Een groep meisjes tegen een ander groep meisjes cheerleaden. Ze gaan op cheerleadenkamp en wedstrijden houden zoiets als bring it on.

    - Ieder kiest een eigen personage ( Iemand die bestaat). Zo schrijven we dan onstebeurt een hoofdstuk, zodat je ook een paar dagen kan rusten.


    Ik zoek ongeveer 8 á 9 en het liefst 13 jaar en ouder om mee te schrijven. Als je het leuk lijkt om mee te doen, zet dan even hier een bericht achter met je leeftijd en je naam van het personage waaraan je gaat schrijven. Ik hoop dat er mensen het interresant vinden om mee te schrijven.


    I love BTR and One Direction!

    Animale schreef:
    Te druk met huiswerk en de aankomende examens + daarna vertrek ik op vakantie. En ik ben momenteel zelf aan het schrijven van een storie -die nóg niet online staat. Sorry, en succes met je zoektocht. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."