• Lieve mensen,

    Ik zat me een beetje te vervelen, en toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn om met anderen een verhaal te schrijven. Dat lijkt me wel leuk. Dit kwam er in me op:

    - Een groep meisjes tegen een ander groep meisjes cheerleaden. Ze gaan op cheerleadenkamp en wedstrijden houden zoiets als bring it on.

    - Ieder kiest een eigen personage ( Iemand die bestaat). Zo schrijven we dan onstebeurt een hoofdstuk, zodat je ook een paar dagen kan rusten.


    Ik zoek ongeveer 8 á 9 en het liefst 13 jaar en ouder om mee te schrijven. Als je het leuk lijkt om mee te doen, zet dan even hier een bericht achter met je leeftijd en je naam van het personage waaraan je gaat schrijven. Ik hoop dat er mensen het interresant vinden om mee te schrijven.


    I love BTR and One Direction!

    Hm, het zou op zich wel leuk zijn om mee te doen, alleen ben ik een ramp als het gaat om dingen samen doen. :') Dus sorry, ik ga niet mee schrijven, maar het is wel een leuk idee! c:


    wth.

    Ik weet niet of ik het ga doen. Ben niet meer in zo'n schrijfmood.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    niemand?


    I love BTR and One Direction!

    Te druk met huiswerk en de aankomende examens + daarna vertrek ik op vakantie. En ik ben momenteel zelf aan het schrijven van een storie -die nóg niet online staat. Sorry, en succes met je zoektocht. :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Te druk met huiswerk en de aankomende examens + daarna vertrek ik op vakantie. En ik ben momenteel zelf aan het schrijven van een storie -die nóg niet online staat. Sorry, en succes met je zoektocht. :Y)


    Dank je wel


    I love BTR and One Direction!

    Ik wil wel meedoen. :D Ik ben 14 jaar & het personage waar ik over wil schrijven is.. Selena Gomez, als dat kan.
    xxx


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Ik heb wel zin hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    Ik heb wel zin hoor.



    Wil je een cheerleaden story of dat ander?


    I love BTR and One Direction!

    HotteBieber schreef:
    Ik wil wel meedoen. :D Ik ben 14 jaar & het personage waar ik over wil schrijven is.. Selena Gomez, als dat kan.
    xxx



    Wil je de eerste of de tweede ??


    I love BTR and One Direction!

    De tweede? Denk ik. XD


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    IK DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MEE.
    =D.

    weetje , dat tweede lijkt me wel leuk omdat iedereen op z'n eigen manier schrijft , dus dan ontwikkeld ieder een soort eigen persoon , dat lijkt me wel wat. ;D

    Ik heb nu 3 mensen die mee doen.

    Weet je wat ook kan:

    Een cheerleadstory met een eigen personage, dat kan ook toch?


    I love BTR and One Direction!

    Uhm, ik wel meedoen. Ik ben 13 jaar en dan zou ik graag Miley Cyrus als personage hebben als dat kan?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 16:48 ]


    And you made me love a little less.

    Oeh, like it. Ik wil ook wel het tweede idee doen, maar ik ben niet zo van de chearleaders sorry. ;p
    Sowieso zie ik al dat veel andere mensen ook graag willen. Naja ik hoor het wel. ;d

    xx


    Never say Never